the_ruthless Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har Win2kPro (SP3) og et TerraTec Aureon 7.1 Space. Etter å ha spilt en liten stund (med d3sound software emulation, fordi rad-greia ikke funker og fordi jeg ikke får brukt de andre), begynner lyden å gå saktere. Rett og slett. Merkes først på at mellomsekvensene har helt gal lyd, bildet er så raskt som det skal være, men lyden henger sakte etter... Når man så er ferdig med sekvensen, og skal ut å kjøre/tusle så høres alt veldig "sirup" ut. Alt går rett og slett treigere. Jeg GREIDE jo å overleve med at spillet tydeligvis ikke hadde lyst å bruke bak-høyttalerne mine. (Dette, som endel andre spill.) Men syns det ble forjævlig når lyden ikke stemmer i det hele tatt. Noen som har opplevd problemet? Noen som har løsninger? Hvorfor funker ikke i det minste EAX, når kortet har støtte for EAX2 og greier? Eller må jeg rett og slett få tak i WinXpPro og prøve der og håpe at alt funker bedre? (Skal jeg slå på "Sensaura"? Har dette noe å si..?) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kan jo prøve med å: -reinstallere/oppgradere alle driverene, inkl skjermkort osv. Mye merkelig som spiller inn sometimes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg hadde et annet lydrelatert lite problem...siste ordene i alle setningene ble kutta vekk hvis setninga er for lang..snodig. Men bare i mission briefings så det er ikke noe plagsomt egentlig. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg føler meg bare plutselig så helt utrolig lame! Med "Sensaura" (som jeg aldri har hørt om før) fikk jeg plutselig både surround og EAX-nytelse i spillet. Yay! Takk for hjelpa, anyway. (Mener å ha prøvd Sensaura før, og at det da ikke gjorde noen forskjell.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå