keriss Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hei! nyrlig fått problemer med utorrent. har www.justfuckinggoogleit.com men fikk ikke mye ut av det når jeg skulle laste ned de lovelige videoene av meg som en kamerat av meg har lagt ut som torrent *host* får jeg opp dette i statusen: "Error: datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) hva vil dette si? har en følelse på at hardisken min snart tar kveld ;p Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg finner det vanskelig å tro at du har brukt mye tid på å prøve å finne en løsning. Et søk på Google etter sirkulerende overflødighetskontroll, CRC ga meg flere treff av interesse (4 310 for å være nøyaktig), blant annet tråder her på forumet, på Norsk Webforum og på Freakforum. Les igjennom de 10 første treffene, så burde du finne årsaken, og muligens løsningen på problemet ditt. Jeg har også endret emnetittelen din da den brøt med tre-ords-regelen og ikke beskrev trådens innhold på en god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå