Laosd Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Hmm, ble vanskelig dette. Jeg kunne kjøpt et sett til med minne, men det er surt om det ikke hjelper, for jeg har nemlig ikke så veldig mye penger akkurat nå. Men om jeg sender inn hovedkort og minne, og de finner ut at det er minnet som er problemet, må jeg da betale 400 kr for at de fant det ut? Om det bare er et kompabilitetsproblem er det jo min feil at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hmm, ble vanskelig dette. Jeg kunne kjøpt et sett til med minne, men det er surt om det ikke hjelper, for jeg har nemlig ikke så veldig mye penger akkurat nå. Men om jeg sender inn hovedkort og minne, og de finner ut at det er minnet som er problemet, må jeg da betale 400 kr for at de fant det ut? Om det bare er et kompabilitetsproblem er det jo min feil at det ikke fungerer. Hvis de finner feil så gjelder garantien, hvis de ikke finner feil må du betale. Men sjansen er stor for at de ikke finner noen feil hvis det er inkompabilitetsproblemer. Det er jo ikke slik at de vil sette opp et miljø for å teste de spillene som krasjer maskinen. Hvis man er dønn sikker på at det er en feil på f.eks minnebrikkene så er det bare og sende inn men i ditt tifelle er det ingen indikasjoner som peker i den retning at vi kan peke ut en spesifikk synder så da blir det et sjansespill å sende noe som helst inn til reparasjon. Siden du er "fattig" så har du ingen andre valg enn å teste grundigere, jeg veit dette ikke er svaret du vil ha men siden det ikke har pekt seg ut en spesiell synder så har jeg ikke noe annet råd å gi. Hvis du kjøper nytt minne så kan du jo alltids selge et sett hvis det skulle vise seg at det ikke fikser problemet. Det kan jo og tenkes at det kan være powersupply'et ditt som er ustabillt så da må du kjøpe et nytt power også. At du kommer deg gratis ut av denne smørja er uansett lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Laosd Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Hehe, nei får det vell ikke gratis. Holder på å kjøre memtest86 nå, men ser ikke ut til at den finner noe feil. Om ikke bare sender jeg en mail til komplett og hører hva de synst jeg burde gjøre. Lenke til kommentar
Laosd Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Har endelig fått penger, så nå skal jeg fikse denne PCen. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt minne først, som er kompatibelt med hovedkortet, men jeg forstår ikke så mye av den listen. Noen som kan hjelpe litt? Hva betyr alt dette? Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg regner med at du har sett i Eventviewer'en om det er loggført noen feilkode? Lenke til kommentar
Laosd Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jepp, sto ikke noe interessant der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå