_Method Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, Jeg har planer om å oppgradere pc'en Lurer på om en intel i7-930 prossesor ville ha funket på ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366, Uten at jeg trenger og flashe bios Mvh Yigit Erland Yucel Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Antaglivis ikke. Men det kan og må du kontrollere selv for å få bekreftet. Du trenger BIOS versjon 0704 for å bruke en i7-930 prossesor. Du vil se hva slags BIOS versjon du har under POST, rett etter du har startet maskinen. Endret 8. mars 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vil det ikke funke, bare med 1x lavere multiplier, altså at den går ut ifra at det er en i7 920? Jeg har ikke peiling, men synes det er et merkelig system om ikke, da folk flest ikke har flere CPU'er av samme sokkel liggende å slenge. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Lurer på det samme siden jeg skal kjøpe di 2 samme komponentene. Har googlet ,men ikke funnet no eksakt svar ossn man kan flash`r bios`n når ikke hovedkortet tar i7 930 cpu`n. Får google mere å se hva jeg finner, man finner vel ut av det til slutt. **upd** Googlet litt å som *svenni* sa stemmer, for det kortet må man ha 0704 bios hvist man skal kjøre i7 930 cpu.Så er vell bare så enkelt som å spørre den leverandøren man skal kjøpe ifra hvilken bios hovedkortet har å eller la dem innstalere den hvist det er mulig. Endret 23. mars 2010 av Ivan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå