Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han har gjort det slutt med dama si

Gjest jente20

Anbefalte innlegg

Gjest jente20

Er veldig fortvilet og trenger hjelp. Har blitt kjent med en mann som er i et forhold. VI kjenner hverandre i ca 4 måneder nå. For to måneder siden har jeg sagt til han at jeg er interessert og om han også er det må han gjøre det slutt med dama si. han sa at fortsatt er usikker og vil bli bedre kjent med meg. Vi har ikke ligget med hverandre. Vi har bare kysset og møtt hverandre nå sånn ca 15 ganger. en gang tok han fri fra jobben og vi var sammen en hel dag.

Så skulle han gjøre det slutt i begynnelsen av februar. Hver gang han skulle gjøre det har han ikke klart det. på fredag var det siste gangen og han skulle gjøre det igjen, jeg sa om han ikke klarer det denne gangen er jeg borte og vil aldri se han igjen. På lørdag ringte han var og meg men jeg reagerte ikke og åpnet ikke døren. på lørdag skrev han mail til meg at i dag gjør jeg det. jeg har hatt den verste natten bak meg, jeg vil ikke være uten deg. jeg elsker deg, og har aldri hatt så intensive følelser for en kvinne før. Så gjorde han det på lørdag kveld. Han sa alt til henne. De disskuterte i 4 timer og bare gråt. på søndag, altså i går. ville hun at han skulle komme til henne igjen og si det samme om igjen, hun kan ikke tro at han bare kaster bort dette 4 år lange forholdet. de hadde planer om å gifte seg og få barn, men han vet at hun ikke er den rette. han vil ikke dette med henne. han sendte melding i dag, er veldig på distanse nå, og mente at han er helt ferdig og hun konfronterer han hele tiden med de gamle framtidsplaner som de hadde, viser gamle bilder og sier han ødelegger alt. Hun gjør han helt ferdig. Han skrev til meg at han ikke har fått avsluttet dette helt ennå. Han har ikke klart å si til henne ennå at han ikke elsker henne lenger og at han aldri vil se henne igjen. (skrev dette bokstavelig) men han vet at de ikke har noen fremtid og at deg er MEG han vil ha.

Gud, noen som har erfaring med dette? regner med at dette blir en helvetes kamp til vi blir i det hele tatt sammen, men mye kan skje før det også!!!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er nervøs for å slå opp etter ett 4-års langt forhold, de hadde planer om å skape ett evig livsbånd og en familie. Du blander deg opp i han sine saker, det er derfor det har blitt en stor sak ut av det. Hadde du støttet han så hadde det gått greiere, men du presser han, så...

Lenke til kommentar

Han er nervøs for å slå opp etter ett 4-års langt forhold, de hadde planer om å skape ett evig livsbånd og en familie. Du blander deg opp i han sine saker, det er derfor det har blitt en stor sak ut av det. Hadde du støttet han så hadde det gått greiere, men du presser han, så...

Kunne ikke sagt det noe bedre selv.

Trådstarter burde vel kanskje prøve og sette seg i mannens situasjon, er ikke enkelt å avslutte et så langt forhold.

Synes forøvrig at trådstarter virker nokså bitchy med en litt bad attitude. Im just saying...

Men så kjenner jeg deg ikke så tar sikkert feil.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Når du velger å date en mann som er i overgangen fra et 4 år langt forhold, må du nesten regne med å være litt tolmodig. Det er ikke bare for han å kutte ut kontakten å si at han aldri vil se henne igjen. De planla tross alt en fremtid sammen på et tidspunkt.

Gi det tid, støtt han og ikke forvent for mye. Han har tross alt gjort det slutt nå for å være sammen med deg. Ikke press han for mye. Alt tar tid.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Jeg håper dere blir sammen, slik at han kan være utro med deg også. Makan til menneske.

Men, men.. godt at folk av samma ulla kan henge sammen og dele kvalmskapen :)

Stakkars jente( som var i forholdet), håper hun finner seg en bedre kar.

Men for å være ontopic: Slik som de andre sier, 4 år er en del, og skal ikke undervurderes. Han har trygghet der, han har noe som heter omsorgsfølelse. Han er glad i henne. Det er derfor han ikke bare kan kutte ut. Han vil se til at det går bra med henne, selv om han har vært et jævla stort rasshøl.. Det er noe som heter følelser vet du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...