Gå til innhold

Vanlig å gi en oppmerksomhet etter du har fått jobb?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har tenkt tanken på å kjøpe en liten bukket blomster eller lignende til min konsulent i Manpower. Hun har hjulpet meg å fått fast jobb (etter ca 1 års tid som vikar) i en stor bedrift og jeg er veldig glad for det.

 

Er det normalt eller rart hvis jeg kjøper henne en liten gave?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt spm... vet ikke om det er normalt, men personen vil sikkert sette pris på det.

 

Selv var jeg i en lignende situasjon, men for min del var jeg jeg som ringte å maste for å se om de (forskjellige) kunne ha noe arbeid til meg... og jeg opplevde mye "talk the talk, but aint walking the walk".

 

Men som du sier, om personen har hjulpet deg til en fast jobb er jo det verdt noe da. Fast jobb = epic (aka alfaomega).

Lenke til kommentar

Vel... jeg har egentlig stått på mest selv, slo ut 98 andre søkere på en fast stilling i samme firma (ja jeg måtte søke), men hadde det ikke vært for henne, så hadde jeg aldri kommet inn i utgangspunktet, hold på søke på alt mulig. Kiwi, kiosk osv.

 

Men heldigvis så kom jeg inn på intervju når de trengte "konsulenter" til et prosjekt, var i utgangsopunkte 6 måneder. Men hun og jeg har pushet på, blandt annet fikk høyere lønn. Så jeg er kjempe fornøyd med det hun har hjulpet med. Selv om hun ikke hadde noe direkte virkning i forhold til denne faste stillingen.

 

 

Men, hva skal jeg gi? Er en blomst okayish?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...