Jaghi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg trenger å få kjøpt en ambolt av typen klassisk på rundt 75-200kg. Har søkt mye rundt på nettet uten særlig hell. Så nå tyr jeg til forumgudene for litt hjelp. Trenger ikke nødvendigvis direkte adresse til noen som driver med utsalg av disse, snarer råd til hvor/hvem jeg kan ringe som kanskje har noe slikt på lager. På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva med og forhøre seg rundt på bondegårder, de pleier og ha slikt liggende. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Har forhørt meg med en del forskjellige bondegårder i oslo og omegn, men ser dårlig ut der også... =( Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 De er ganske ettertraktede og ofte fryktelig dyre som brukte, vil tro de kan skaffes nye da de er ett mye brukt verktøy i verden men hvor vet jeg ikke Jeg ville ha rykket inn en annonse på Finn, det står mye rundt om kring. http://www.smie.no/tols.htm Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 200 kg er en *veldig* tung ambolt. En hvilken som helst Luna-forhandler kan skaffe deg en 75-kilos til den nette sum av enten 4.020 eller 9.500 +mva, og noen mindre (25-50kg), men ikke større. Albert E. Olsen leverer 25, 50, 75 og 100-kilos fra Peddinghaus, samme merke som den dyreste fra Luna. Ellers har du jo allerede fått en link, og også der gikk det visst i Peddinghaus pluss et par andre merker/varianter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå