jogurten Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er ikke sikker på om jeg har posta på riktig sted. Men tlf 61990037 driver og ringer meg!og de gangene jeg har svart så er det ingen der, det høres ut som jeg bare blir viderekoblet. noen som har vært borti samme nr?? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 http://telefonterror.no/index.php/finn/61990037 Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 takk men jeg har sjekka der, men det står ikke noe om hvem det er.og det gjør det ikke noe bedre av at folk har stemt at det er mulig svindel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det falt deg ikke inn å søke i Telefonkatalogen/Gule Sider? Jeg har ikke klart å finne ut hvilket firma som står bak, men det jeg har funnet ut hittil er nok til at jeg ikke kommer til å ta telefonen hvis dette nummeret ringer. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 jo selvfølgelig så har jeg sjekka gulesider, men det stod jo ikke noe annet enn at det ble brukt til markedsføring eller undersøkelser.stod jo ikke hvilket firma det var. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Du bør svare når det er noen som driver med undersøkelser. Det vanker pengepremier. Jeg sa ja til å svare på noen spørsmål, og på slutten spurte selgeren om jeg ville bli med på en smaksprøve for en ny urge energidrikk, noe jeg fikk 150 kroner for. Endret 8. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du bør svare når det er noen som driver med undersøkelser. Det vanker pengepremier. Jeg sa ja til å svare på noen spørsmål, og på slutten spurte selgeren om jeg ville bli med på en smaksprøve for en ny urge energidrikk, noe jeg fikk 150 kroner for. Urge Intense?. Var forresten med på noe om snus og røyking. Kunne vinne 1000,- kr. Bare synd at det tok meg tre år å bli ferdig. Ikke vant jeg noe heller. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 jeg fant det ut!typisk at den gangen det ikke er jeg som svarer så snakker de, det er tlf selgere som selger costume.mulig de selger noe annet og. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gule sider sier: Nummeret brukes til markedsundersøkelser og/eller telefonsalg og har derfor ingen oppføring i Telefonkatalogen. 61 99 00 37 -------------------- Du kan ta forbehold om denne type oppringinger (alle i husholdet må gjøre det). Etter maks tra måneder skal det fungere mot alle du ikke har forretningssamkvem med (f.eks steder du kjøper ting og tang). Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 jeg har gjort det fra før av så skjønner ikke hvorfor de ringte meg.men jeg oppdaterte reservasjonen igjen her om dagen for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ble oppringt av samme jævelen i går. Sykt irriterende, her sitter jeg og skal høre etter på hva raidledern sier på Ventrilo og så blir jeg oppringt av en bavian som bare legger på når jeg tar telefonen. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 jeg veeet skikkelig irriterende, og de gir seg ikke så vær forberedt på ørten opprigninger til! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 jeg veeet skikkelig irriterende, og de gir seg ikke så vær forberedt på ørten opprigninger til! Hvis de stadig ringer deg å du tar ikke telefonen, ringer det ikke en bjelle at du burde ta telefonen å si høflig at du ikke er interessert å legge på, da vet de at du ikke er interessert og de ringer deg ikke noe mere, funker bestandig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det funker jo ikke, for dustene legger jo bare på med en gang jeg tar telefonen. Har ikke blitt oppringt siden i går kveld da Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ville jo bare ringe og spørre om du ville bli med på kino 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg vil ikke på kino for helvete, så slutt å ring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå