Slystr Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei Jeg har lett rundt på det som er av forum, men finner ikke noe svar. Jeg har tatt i bruk HD2 (en fantastisk telefon) og vil gjerne ha i mobilspillet til norsktipping. Det er ingen problem å installere, men når det kommer til aktivering får jeg opp denne beskjeden: tilkoblig mislykkes. kontroller oppsett for internett. Jeg har prøvd med flere nettverksoppsett og lastet ned oppsett flere ganger fra Ventelo, men det virker ikke. Er det noen som kan hjelpe meg her? Har lett på ventelo sine side og NT sine sider, blir ikke noen klokere av det! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fungerer ikke på HD2...enda Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Fungerer ikke på HD2...enda hehe, godt og vite og takk for svar... Hvor har du den infoen fra? Kilde? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 prøvd selv + norsktipping.no Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Dette er svaret jeg fikk fra NT på mail: Hei! Takk for at du kontaktet Norsk Tippings Kundeservice. Vi har desverre ikke støtte for HTC HD2 på nåværende tidspunkt.Vi vil tilby støtte for denne telefonen i i løpet av mars. Da er den nok like rundt hjørnet Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Send Pling til 2060 eller hva som er kortnummeret... kjører Norsk Tipping på HD2 jeg Endret 9. mars 2010 av Mr. P Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Send Pling til 2060 eller hva som er kortnummeret... kjører Norsk Tipping på HD2 jeg Da får jeg en sms tilbake fra norsk helsetjeneste Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 1980 da eller whatever kortnummeret til Norsk Tipping er-..... Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 1980 da eller whatever kortnummeret til Norsk Tipping er-..... Pling? Er det ikke "spill" til 1960.... Det funker ikke hos meg og i følge NT funker det ikke til HD2 enda. Kan du forklare hva du mener med at du kjører NT på din HD2? Er det mobilspill du mener? Eller tippe resultater? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 begge deler... sendte kanskje spill ja, husker ikke. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 begge deler... sendte kanskje spill ja, husker ikke. Hadde vert fint om du hadde husket da. Jeg snakket med NT for 10 dager siden og da fortalte de at det ikke funka på HD2 og at det tok minst 14 dager. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Er dette et generellt problem med HD2? Får ikke Unibet sin mobilapp til å virke heller PS: har sendt de mail Endret 12. mars 2010 av Slystr Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er dette et generellt problem med HD2? Får ikke Unibet sin mobilapp til å virke heller PS: har sendt de mail Når jeg snakket med NT var de klar over at mobilspill ikke funka på HD2 men at de jobbet med saken. Rart når Mr.P sier at det funker hos han.......... Hva er det som stopper med Unibet sin app?? Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Er dette et generellt problem med HD2? Får ikke Unibet sin mobilapp til å virke heller PS: har sendt de mail Når jeg snakket med NT var de klar over at mobilspill ikke funka på HD2 men at de jobbet med saken. Rart når Mr.P sier at det funker hos han.......... Hva er det som stopper med Unibet sin app?? Med Unibet sin app får jeg "Logg inn avbrutt, prøv igjen senere" Det virker som det er samme greia som er med NT sin app. Ikke fått noe svar på mail fra Unibet enda. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Dette er mailen som kom fra NT til meg i dag: Hei! Takk for at du kontaktet Norsk Tippings Kundeservice. Det jobbes fortsatt med støtte for HTC HD2. Anbefaler deg derfor å følge med på våre nettsider, eller ta kontakt med Buypass A/S. Med vennlig hilsen Aud R. Kundeservice Norsk Tipping AS 2325 Hamar Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk et svar fra Buypass i dag(Lørdag ) : Hei, Støtte for denne telefonen er like rundt hjørne så jeg setter deg opp på lista slik at du bli varslet når vi har støtte. (Ikke endre "Emne"-feltet når du besvarer e-posten.) Vennlig hilsen Mariann Kundeservice Buypass AS E-post: [email protected] Web: http://www.buypass.no Skjønner fortsatt ikke hvordan Mr.P har fått det til å funke Lenke til kommentar
maddogen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nå fungerer det kommet ny versjon så da er det vel bare å sette igang kun 46 min igjen til vikinglotto frist idag... Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Nå fungerer det kommet ny versjon så da er det vel bare å sette igang kun 46 min igjen til vikinglotto frist idag... Gode nyheter.. Synd, htc'en er inne til rep Lenke til kommentar
vafflus83 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som vet hvor denne ligger når den er installert? Finner den ikke noen steder :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå