Gå til innhold

Trøbbel for Bad Company 2 (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Har spillet på PC pga singleplayeren. er ikke bekymret for å miste virtuelle poeng om det samme skjer på PC.

Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke at EA/Dice har noe særlig forsvar her. De visste jo tross alt antall preorders, og statistikken på hvor mange som prøvde ut betaen. Slikt sett har de kunnet skalert systemet sitt bedre.

Da masterserveren var fikset meldte det seg store problemer med Punkbuster (trolig fordi ikke alle som hostet BC2 hadde restarta serverne).

Lenke til kommentar

Ja, de gjorde nok heldigvis det. Men (selvsagt) var det en del spekulasjoner om hvorvidt EA så seg nødt til en nullstilling, noe vi følte var såpass spennende at vi ville ha det med i artikkelen :)

Siste fra EA er forøvrig at 360-serverne skal være oppe igjen ila halvtimen.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Jeg synes de virkelig bør legge seg flate her og komme en eller annen form for kompensasjon, dette er jo helt skandaløst.

Dette er vel det niende (elns) spillet i BF-serien, de bør jo faen hakke meg kunne sakene sine nå? Merket at jeg ble nokså temperert i går ettermiddag, da jeg til stadighet fikk disse feilmeldingene.

Noen som kan bekrefte at systemene er oppe igjen nå forresten?

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig start for BC 2 det her.. :hrm:

Har 360 selv, og irriterer meg faktisk ikke at det blir nullstilt. Da har jeg i hvert fall en sjangse til å ligge i en litt høyere rank. I går møtte jeg bare folk med rank 10 ++, og selv var\er (viss det har blitt nullstilt nå) bare rank 2.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hmmm lurer på om master serverne for BF har noe tilknytting til master serverne for FIFA10.

Mista til stadig forbindelsen med FIFA 10 ea-serverne i helgen. Noe som er forbanna kjipt når du leder en Fifa Ultimate Team 10 finale, og kampene blir annullert når du mister forbindelsen.

Tok spillere av BF:BC2 knekken på mine fifa kamper!? :p Damn you!

Lenke til kommentar

Det stemmer nok gitt, EAs master server tar seg av samtlige innlogginger via EA-kontoer.

Fra Twitter, fredag: EA Online is currently investigating an outage of the servers that affects a number of EA games. A fix will be done as soon as possible.

Lenke til kommentar

Ah, har det på PC, eneste problemet jeg har hatt er at jeg glemte at skjermkortene mine var overklokket over det som trygt er og det fikk alt til å gå åt skogen. Etter å ha roet ned klokkefrekvensen litt så går det som en midsumarnatts draum

Lenke til kommentar

Kan forresten ps3, Xbox360 og pc spillerene spille på samme server? eller er de helt separerte?

Og en annen ting... er det noen som egentlig bruker Mic? :dontgetit: har ikke hørt noen bruke det ennå.

I Left4 dead (1 og 2) bruker folk det heeele tiden :thumbup:

.. Noe som er bra.. Digger å snakke taktikk i squads! :)

Lenke til kommentar

Jeg har KUN hatt problemer med BC2 siden lansering. Både singleplayer og multiplayer. Har fortsatt til gode å spille online. Får kun "unable to connecto EA" og "server is full" selvom det står 10/30.

En helt fantastisk elending lansering etter min mening. Finnes ikke unskyldninger for dette. Når de har trykket opp x antall elsemplarer må de for svarte svingende ta høyde for at absolutt samtlige eksemplarer logger inn SAMTIDIG og evt ha litt overskuddskapasitet.

Hadde jeg hatt mulighet til å få igjen pengene hadde jeg valgt det. Spillet er etter min erfaring deffekt og bærer totalt sett preg av tidlig alpha.

Lenke til kommentar

Kan forresten ps3, Xbox360 og pc spillerene spille på samme server? eller er de helt separerte?

Og en annen ting... er det noen som egentlig bruker Mic? :dontgetit: har ikke hørt noen bruke det ennå.

I Left4 dead (1 og 2) bruker folk det heeele tiden :thumbup:

.. Noe som er bra.. Digger å snakke taktikk i squads! :)

Nei, hver plattform er for seg selv.

Tja, jeg bruker mic hver dag jeg, men så sitter jeg på Teamspeak og har mutet alt som heter ingame voice av erfaring.

Ang. EA og DICE sine tekniske problemer med BFBC2 så er jeg nå rimelig lei da jeg har hatt spillet i en uke uten å kunne å kunne benytte meg av det whatsoever utover å studere menyen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...