Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil, pickup å anbefale?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenker litt på å kjøpe ny bil og vurderer pickup.

Kan lite om pickuper så jeg trenger litt tips.

Bur på landet, kjører til jobb. Ingen spesielle oppgaver, men liker tanken på pickup. Er jo alltid noe som skal fraktes, hentes og flyttes.

Ser for meg:

Ca: 100k

2 seter.

4x4 må jeg vell nesten ha.

Automat eller manuell spiller ingen rolle, men en bra automatkasse er digg!

Ønsker litt kraft i motoren, men ikke så mye at det blir eksplosivt dyrt for en ung mann.

Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å sjekke hva du får for 100k på finn.no? Tok et raskt søk, og det meste er japanske biler med rimelig daffe turbodieseler på rett rundt 100hk. Alternativet er noen eldre amerikanske pickuper som er regget som lett lastebil, men har forholdsvis kraftige V8 dieseler. Fant en Chevrolet S10 pickup med 4,3l V6 og extended cab til rett under 100 lapper. 193hk, 4x4 med lavserie og "selvmordsdør" bak - så den er litt småpraktisk i tillegg. Menne.. så var det forbruket da. :)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21199477

Lenke til kommentar

Du får en veldig bra Nissan King Cab av nyere årgang (2000+) for rundt 100.000,- kroner.

Dette er veldig bra biler som tåler en støyt, samt at den har 4x4. Er godt nok dreimoment i motorene også, samt at forsikring er overkommelig når man er ung. Går også ann å justere opp dieseltrykket litt om man vil ha litt mer kraft.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...