Anthila Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei. Driver å skriver bachelor oppgave for og lurte på om noen der ute vet hvor jeg kan få fatt i en fin mal å skrive den i? Har sett meg ut en men finner den ikke igjen. Litt fargerikt oppsett med brei marg. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du må nesten spesifisere kva du skal skrive? Eg ser ikkje korleis fargerik og bachelor passar ilag. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har ikke noe med bacheloren å gjøre. Trenger en mal, fortrinnsvis i word, som ser elegant og pen ut. Hvor kan jeg finne slikt? Skal skrive den ut, så noen fine farger hadde ikke vært å forakte, var bare det! Endret 8. mars 2010 av Anthila Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "Ser elegant og pen ut med fine farger" er et håpløst utgangspunkt. Smak og behag etc. Konsentrer deg heller om å lage en mal som virker (gode stiler osv.). De malene du finner på nettet er som regel beregnet på andre ting enn å skrive den typen dokumenter. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ok, så det er ikkje ei bachelor-opgåve (kvifor blanda du inn bachelor?), kva er det da? Essay? Artikkel? Tema? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Hovedpoenget var ikke at jeg trengte noe hjelp til bacheloroppgaven. Tenkte kanskje noen visste om en mal jeg kunne bruke til en større oppgave(slik som f.eks en bacheloroppgave) og som hadde fin marg og et fint oppsett. Meen, det ble vist værre. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du spesifiserar ikkje kva du er ute etter, vanskeleg for folk å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 En mal? hvordan er ikke det spesifisert nok? Går du inn på word så finner du en haug med spesifiserte maler til alle verdens ting(cv, brev, diplomer, brosyrer o.l.) men fant ikke en som passet til en større oppgave. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du tenkjer på noko som har tittelside,index osv.? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det du behøver er ikke en mal. Du behøver å forstår grunnleggende typografi og hvordan bruke dette i Word. En mal alene vil ikke hjelpe deg med noen av delene. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mekker alltid malen selv fra scratch jeg, esr mye bedre ut og mer konfigurerbart til akkurat DET tema jeg er ute og skriver etter. Velg International paper og A4 i Photoshop, og lag en fin mal der, deretter abre lagrer du bildet og importerer inn i word canvas og setter bildet lengst bak. Det ville jo være det optimale, men om du ikke klarer GFX, så tror jeg ikke mange kan hjelpe deg her inne. Bruk noen av standard malene du, fungerer nok sikkert Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Bruker du Office 2007? så burde det være ganske så greit å få dokumentet til å se "fint" ut. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Du tenkjer på noko som har tittelside,index osv.? Ja, noe slikt. Trenger ikke være noe avansert. Bare et tema som følger hele oppgaven gjennom. Det du behøver er ikke en mal. Du behøver å forstår grunnleggende typografi og hvordan bruke dette i Word. En mal alene vil ikke hjelpe deg med noen av delene. :/. Noen plasser jeg kan lese meg opp på dette? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jepp da. Start for eksempel her: http://daiya.mvps.org/bookword.htm Den er skrevet med utgangspunkt i tidligere versjoner men prinsippene gjelder også for 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå