Gå til innhold

Ny mal i word

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe med bacheloren å gjøre. Trenger en mal, fortrinnsvis i word, som ser elegant og pen ut. Hvor kan jeg finne slikt? Skal skrive den ut, så noen fine farger hadde ikke vært å forakte, var bare det!

Endret av Anthila
Lenke til kommentar

"Ser elegant og pen ut med fine farger" er et håpløst utgangspunkt. Smak og behag etc. Konsentrer deg heller om å lage en mal som virker (gode stiler osv.). De malene du finner på nettet er som regel beregnet på andre ting enn å skrive den typen dokumenter.

Lenke til kommentar

Hovedpoenget var ikke at jeg trengte noe hjelp til bacheloroppgaven. Tenkte kanskje noen visste om en mal jeg kunne bruke til en større oppgave(slik som f.eks en bacheloroppgave) og som hadde fin marg og et fint oppsett. Meen, det ble vist værre.

Lenke til kommentar

En mal? hvordan er ikke det spesifisert nok? Går du inn på word så finner du en haug med spesifiserte maler til alle verdens ting(cv, brev, diplomer, brosyrer o.l.) men fant ikke en som passet til en større oppgave.

Lenke til kommentar

Mekker alltid malen selv fra scratch jeg, esr mye bedre ut og mer konfigurerbart til akkurat DET tema jeg er ute og skriver etter.

Velg International paper og A4 i Photoshop, og lag en fin mal der, deretter abre lagrer du bildet og importerer inn i word canvas og setter bildet lengst bak. Det ville jo være det optimale, men om du ikke klarer GFX, så tror jeg ikke mange kan hjelpe deg her inne.

Bruk noen av standard malene du, fungerer nok sikkert :)

Lenke til kommentar

Du tenkjer på noko som har tittelside,index osv.?

Ja, noe slikt. Trenger ikke være noe avansert. Bare et tema som følger hele oppgaven gjennom.

Det du behøver er ikke en mal. Du behøver å forstår grunnleggende typografi og hvordan bruke dette i Word. En mal alene vil ikke hjelpe deg med noen av delene.

:/. Noen plasser jeg kan lese meg opp på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...