bigggan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det begynte igjen etter noen uker. Tror Det har noe med denne loggen å gjøre: WHEA Logger Det har oppstått en maskinvarefeil som ble rettet. Rapportert av komponent: Prosessorkjerne Feilkilde: Korrigert maskinkontroll Feiltype: Feil i hurtigbufferhierarki Prosessor-ID: 1 Detaljvisningen for denne oppføringen inneholder mer informasjon. Det som er problemet er at PC stopper bare, ingen feilmelding eller noe, tror det er det eneste som kommer fram... Tempen er ok 40-50C, Jeg skal prøve å skjøre Vantage litt senere og se om noe skjer. --- Pii 955 XTA-UD4 Corsair 4GB CM 620w MSI HD5850 OC Endret 8. mars 2010 av bigggan Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det som er dumt er at Testene jeg har gjort ikke er holdbare siden de skjer @random... Vantage virket 2 av 4 ganger og OCCT Virket 1 av 2 ganger... Kommer til å tste mer senere :s Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hmm, uten feilmeldingen hadde jeg gjettet på minnefeil, og anbefalt å sjekke dette men memtest86. Men i og med at maskinen sier at det er en feil med prosessorens cache hadde jo det vært en naturlig ting å sjekke. desverre veldig vanskelig i praksis, så holder på anbefalingen om å sjekke minnet først. Ellers hadde jeg fortsatt med prime for å teste cpu. Neste blir vel å sjekke hdd og eventuelt se om du får låne en psu litt. Lykke til Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Testet litt mer med OCCT og da feilet den alle 5 gangene jeg prQvde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå