AfterGlow Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sony tenker i nye baner. Les mer Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Dette er en sykt dårlig ide... Åpner de opp for at man kan laste ned hele spillet for å så miste funksjonalitet sier det seg selv at hackere kommer til å knuse og rive fra hverandre denne "selvdestruksjons" funksjonen. Jeg synes demoene i dag funker jeg. Endret 8. mars 2010 av South_Bridge Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hackere får ikke gjort stort med PSN releaser, så jeg tviler nok på at det kommer til å skje South_Bridge Synest ideen var god.. for en del spill vil det nok være bra Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synest det ofte er plagsomt at jeg ikke får prøvd spillet nok til å bestemme meg for om jeg skal kjøpe spillet eller ikke. Mange bruker gjerne sjørøvermetoden for en utvidet demo, så hvis nå Sony finner på en lurere løsning så kan de faktisk både redusere litt piratkopiering og selge flere eksemplarer som følge av at flere får testet spillet. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kanskje det ikke har vært nok viljestyrke? Er masse smarte mennesker der ute, med en gang de finnet ut at full release på PSN er bedre en tradisjonell "en må kjøpe spillet for å så brenne det" metoden så kommer de til å switche over... Men nå er det ganske lite stress å kopiere en CD/DVD plate i dag da... så kanskje ikke med det første. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette er en sykt dårlig ide... Åpner de opp for at man kan laste ned hele spillet for å så miste funksjonalitet sier det seg selv at hackere kommer til å knuse og rive fra hverandre denne "selvdestruksjons" funksjonen. Jeg synes demoene i dag funker jeg. Har det så mye å si når spillene uansett blir cracket? AtW Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kanskje det ikke har vært nok viljestyrke? Er masse smarte mennesker der ute, med en gang de finnet ut at full release på PSN er bedre en tradisjonell "en må kjøpe spillet for å så brenne det" metoden så kommer de til å switche over... Men nå er det ganske lite stress å kopiere en CD/DVD plate i dag da... så kanskje ikke med det første. nå er det jo ingen som brenner Ps3 spill i dag ettersom en crack for allmennheten ikke er utgitt.. Verken vanlige spill eller PSN spill kan spilles cracket på vetig vis på ps3 i dag. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes at de er kokt i hodet. Hva hvis du laster ned demoen, men drar på ferie, så får du ALDRI prøvd den? Godt de tenker på sånt, men det er grenser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes at de er kokt i hodet. Hva hvis du laster ned demoen, men drar på ferie, så får du ALDRI prøvd den? Godt de tenker på sånt, men det er grenser. Virker mer rasjonelt å la det gå på hvor langt man kommer i spillet eller noe, regner med de heller kjører den taktikken. AtW Lenke til kommentar
war2war Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 if it aint broke, dont fix it! typisk, hver gang noe fungerer så kommer det en eller annen ape å sier " det fungerer for bra, nå må jeg kødde det til" Lenke til kommentar
ketle Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 1. Laster ned demo 2. Dette var kult 3. Spiller masse demo 4. Mister masse funksjonlalitet 5. Begynner å tvile på om det var så kult allikvel 6. Dropper å kjøpe spillet, det var jo bare moro en liten stund Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 1. Laster ned demo. 2. Dette var kult. 3. Spiller masse demo. 4. Kjøper ikke spillet. 1. Laster ned en mye større demo. 2. Dette var dritkult. 3. Spiller enda mer demo og får større innblikk om dette spillet passer for meg. 4. Kjøper/kjøper ikke spillet. Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Litt "off topic" her. Bildet av Playstation Store øverst i artikkelen viser et annet brukergrensesnitt jeg er vant med. Er dette en ny versjon som kommer? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg likte bedre demoene slik de var i gamle dager jeg. Noen som husker Duke Nukem 3D demoen? Her fikk man 1/3 av spillet å leke med Dagens demoer ser jeg liten nytteverdi av. De fleste demoer gir så få muligheter allerede at det nesten virker negativt. En kjedlig demo som varer i 10-15min gir sjelden mersmak. Skal de kutte ennå mer kan de like gjerne slutte med demoer. De fleste av dagens spill er uansett så dårlige at bransjen faktisk vil være tjent med å ikke la spillerne få en smakebit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg