pax1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, [Litt usikker på hvilken emne som dette hører best hjemme i, men valgte å legge den under Nett-tjenester.] Jeg har et spørsmål til iTunes/Nettverks-ekspertene der ute... Jeg har en Synology DS-107+ NAS som jeg bruker til backup, hosting av media for streaming osv. Jeg har også lagt over min iTunes samling og skrudd på tjenesten iTunes server på denne. Fra mine forskjellige hjemme-PC'er kan jeg fint koble meg til denne iTunes tjeneren og spille av musikk, men jeg får ikke anledning til å velge grid eller cover flow view, og får ikke opp noe album artwork. Har forsøkt å finne ut hvorfor dette er tilfelle, men uten hell, så jeg håper det er noen her som kanskje kan hjelpe. I følge Synology skal denne enheten siden DSM versjon 2.2 støtte iTunes og album artwork (se DSM 2.2 - iTunes og spesielt DSM 2.2 FW - pkt 15), men disse valgene er som sagt grået ut for meg. Og andre poster jeg har lest på nett har indikert at det kanskje er en begrensning i iTunes selv når det gjelder album artwork og iTunes server.... Så.. hvis noen kan kaste lys over dette og hva som egentlig gjelder er jeg veldig takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå