Laffe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har disse butikkene f.eks samurai sverd og lignende japanske våpner(evt til utstilling)? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har disse butikkene f.eks samurai sverd og lignende japanske våpner(evt til utstilling)? ikke som jeg har sett. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Outland i Kristiansand har ikke noen slike våpen i det hele tatt. Ærlig talt tror jeg det er ganske dårlig med slikt her til lands. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg bestillte nylig sverd fra swordcompany, anbefales De er samarbeidspartnere med Trueswords. Trueswords sender kun innenfor USA. Men Swordcompany sender til oss, og hvis du finner noe hos Trueswords som ikke finnes hos Swordcompany, sender du bare mail med varenr, så bestiller de det inn Veldig billig også, bestillte: 1 x Cold Steel Highest Quality Wakazashi 2 x Cold Steel Highest Quality Bokken 1 x Deluxe Reverse Blade Sword - Rurouni Kenshin Sakabato 1 x Ichigo 40" Tensa Bankai Sword Inspired by Anime Totalt: ca 1800,- inkl frakt (dyreste/raskeste valget) Kom fint igjennom toll. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Outland i Bergen har noe slikt ja. Ikke største utvalget, men de har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå