Gå til innhold

Portal 2 annonsert (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, får håpe dette blir litt mer spennendes enn den første Portal. Trodde nøttene skulle være vanskelige og at jeg skulle daue like ofte som i Cod4 på veteran. Tok feil der. Ble faktisk overasket over at jeg ble ferdig med hele greia på 3-4 timer :p

Lenke til kommentar

Ble faktisk overasket over at jeg ble ferdig med hele greia på 3-4 timer :p

Du skal selvfølgelig ha lov til å ha din mening, men personlig er jeg faktisk uenig i det meste du sier Sajkow ;)

Som en mildt sagt casual gamer klarer jeg sjelden eller aldri å fullføre tidkrevende og vanskelige spill som krever erfaring og dyktighet for å oppleve den spenningen spillet byr på.

Nettop dette var det jeg falt for i Portal. Jeg brukte bare et par dager og noen få timer på å fullføre spillet, men samtidig ga det meg fantastisk mye moro! :love:

Det fantastiske var at det ikke var særlig tidkrevende samtidig som det ble flettet inn en utrolig god historie i det lille og nyskapende spillet :yes:

Endret av V3gg3n
Lenke til kommentar

Klart det var noe nytt og interessant, men jeg synes vanskelighetsgradene faktisk kan brukes litt bedre neste gang ;)

Det er nettop derfor noen oppfant regulerbar vanskelighetsgrad, noe som desverre ikke er så lett å gjennomføre i slike spill :hmm:

YEEEEEEEES! :D Gleder meg. :wee:

Med tanke på avataren din, navnet ditt og innlegget ditt, tror jeg vi kan slå fast at du har lyst på mer kake :tease:

Endret av V3gg3n
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...