probin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 DETTE gleder jeg meg til! håper også at IKKE kaken er løgn! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 *Krysser fingrene for HL2:EP3 i samme slengen* Dette blir morro Lenke til kommentar
Havoc91 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Portal er bra, men jeg vil heller ha HL2:Episode 3 :/ Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vel, får håpe dette blir litt mer spennendes enn den første Portal. Trodde nøttene skulle være vanskelige og at jeg skulle daue like ofte som i Cod4 på veteran. Tok feil der. Ble faktisk overasket over at jeg ble ferdig med hele greia på 3-4 timer Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ble faktisk overasket over at jeg ble ferdig med hele greia på 3-4 timer Du skal selvfølgelig ha lov til å ha din mening, men personlig er jeg faktisk uenig i det meste du sier Sajkow Som en mildt sagt casual gamer klarer jeg sjelden eller aldri å fullføre tidkrevende og vanskelige spill som krever erfaring og dyktighet for å oppleve den spenningen spillet byr på. Nettop dette var det jeg falt for i Portal. Jeg brukte bare et par dager og noen få timer på å fullføre spillet, men samtidig ga det meg fantastisk mye moro! Det fantastiske var at det ikke var særlig tidkrevende samtidig som det ble flettet inn en utrolig god historie i det lille og nyskapende spillet Endret 8. mars 2010 av V3gg3n Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Klart det var noe nytt og interessant, men jeg synes vanskelighetsgradene faktisk kan brukes litt bedre neste gang Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Klart det var noe nytt og interessant, men jeg synes vanskelighetsgradene faktisk kan brukes litt bedre neste gang Det er nettop derfor noen oppfant regulerbar vanskelighetsgrad, noe som desverre ikke er så lett å gjennomføre i slike spill YEEEEEEEES! Gleder meg. Med tanke på avataren din, navnet ditt og innlegget ditt, tror jeg vi kan slå fast at du har lyst på mer kake Endret 12. mars 2010 av V3gg3n Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, riktig det, vil ha mer kake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg