Gå til innhold

hvor kan eg sende gratis sms

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet at icq skal ha en send-sms-funksjon, men personlig har jeg aldri fått den til å funke.

Jeg fikk den til å virke uten å gjøre noe spesielt. Bare la inn mobilnummeret og Telenor som carrier hvis jeg husker riktig. Det koster IKKE penger. Bakdelen var at du fikk skrive veldig få tegn (rundt 40, tror jeg).

Lenke til kommentar
Ja er faktisk det.......... last ned programmet "easysms".

Det er faktisk norsk også.

Uendelig gratis meldinger så lenge du IKKE har penger på mobilen, da koster de 77 øre.

Mvh.

Erik

Er det slik at du ikke blir trukket for meldinger du har sendt mens kortet var tomt? Du sender faktisk gratis?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at folk kan tro at "Gratis SMS" er, eller har noe som helst med spill å gjøre. Det er ikke noe problem å poste slik i Off-Topic-delen av forumet, men spill er feil, og du gjør ikke annet enn å ødelegge for andre. :x

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at folk kan tro at "Gratis SMS" er, eller har noe som helst med spill å gjøre. Det er ikke noe problem å poste slik i Off-Topic-delen av forumet, men spill er feil, og du gjør ikke annet enn å ødelegge for andre. :x
Stenges av den grunnen.
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...