cell Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 noen som veit om ein plass der jeg kan sende uendeligt med gratis sms ???? 8) det gjer ikke noe om jeg må registrere meg. 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 uendelig får du ikke, men planit.netcom.no har 25 gratis per måned (med netcom abb), 50 hvis du har netcom kontant, og 10 hvis du har andre leverandører. vet at icq skal ha en send-sms-funksjon, men personlig har jeg aldri fått den til å funke. Lenke til kommentar
guom Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 vet at icq skal ha en send-sms-funksjon, men personlig har jeg aldri fått den til å funke. Jeg har hørt at de koster penger? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja er faktisk det.......... last ned programmet "easysms". Det er faktisk norsk også. Uendelig gratis meldinger så lenge du IKKE har penger på mobilen, da koster de 77 øre. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 vet at icq skal ha en send-sms-funksjon, men personlig har jeg aldri fått den til å funke. Jeg fikk den til å virke uten å gjøre noe spesielt. Bare la inn mobilnummeret og Telenor som carrier hvis jeg husker riktig. Det koster IKKE penger. Bakdelen var at du fikk skrive veldig få tegn (rundt 40, tror jeg). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja er faktisk det.......... last ned programmet "easysms". Det er faktisk norsk også. Uendelig gratis meldinger så lenge du IKKE har penger på mobilen, da koster de 77 øre. Mvh. Erik Er det slik at du ikke blir trukket for meldinger du har sendt mens kortet var tomt? Du sender faktisk gratis? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hva har det her med spill å gjøre?? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 www.eurobate.no er jo også et greit sted! Lenke til kommentar
spboy Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 gratis sms er bare for å lure folk Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg fatter ikke at folk kan tro at "Gratis SMS" er, eller har noe som helst med spill å gjøre. Det er ikke noe problem å poste slik i Off-Topic-delen av forumet, men spill er feil, og du gjør ikke annet enn å ødelegge for andre. :x Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg fatter ikke at folk kan tro at "Gratis SMS" er, eller har noe som helst med spill å gjøre. Det er ikke noe problem å poste slik i Off-Topic-delen av forumet, men spill er feil, og du gjør ikke annet enn å ødelegge for andre. :xStenges av den grunnen.Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg