Gå til innhold

Lotro klient fra russisk til engelsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår du laster ned en gang til(den engelske)... det må ha skjedd noe under nedlastningen da serverene til utgiveren/utvikleren pleier som regel å være safe. Det som kan ha skjedd er at data er blitt korrupt.

Hvorfor du bestemte deg for å laste ned den russiske versjonen aner jeg ikke. Heller ikke hvordan man gjør russiske til engelsk. Du må sikkert bytte ut noen filer, så du kan like godt prøve å laste ned på nytt igjen (den engelske altså). Se om du finner noen checksum eller om det står oppgitt hvor stor den fila du laster ned skal være - da ser du nemlig om du har fått med deg alt.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår du laster ned en gang til(den engelske)... det må ha skjedd noe under nedlastningen da serverene til utgiveren/utvikleren pleier som regel å være safe. Det som kan ha skjedd er at data er blitt korrupt.

Hvorfor du bestemte deg for å laste ned den russiske versjonen aner jeg ikke. Heller ikke hvordan man gjør russiske til engelsk. Du må sikkert bytte ut noen filer, så du kan like godt prøve å laste ned på nytt igjen (den engelske altså). Se om du finner noen checksum eller om det står oppgitt hvor stor den fila du laster ned skal være - da ser du nemlig om du har fått med deg alt.

Du kan laste ned siste versjon av spillet her, her maxer du også linja di. Fikk 10 mbit ned :)

LotRO V2B9-SoM Client (EU)

Lenke til kommentar

takker.. driver å laster ned nå. får ikke full hastighet, men uansett bedre enn de offesielle sidene. fikk heller ikke lasta det ned fra Ausgamer så..

skulle ikke være enkelt dette :p

Hehe nei jeg lasta det ned og svidde det på plater selv og la det i esken sammen med orginalspillet, er lei og sitte en dag og uppdate fra "scratch" hver gang jeg istalere det.

Håper du kommer deg i gang igjen da, har starta opp igjen selv og parkert wow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...