Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kjæreste, men liker noen andre

Gjest Drea

Anbefalte innlegg

Hey. Jeg hopper rett i det.

Jeg har denne dama jeg holder på med. Vi bor et stykke fra hverandre, men vi liker hverandre godt og sånn. Har ikke møttes så mange ganger da.

Men det som er problemet er:

En jente jeg likte før har jeg begynt å snakke med igjen. Og bare hun sier "Hei" en random dag så ender det med at jeg går å tenker på henne hele tiden. Føler liksom det er noe helt spesielt med akkurat hun. Men jeg er aldrig med henne og kjenner henne ikke så godt.

Tror kanskje jeg liker henne litt. Når jeg tenker på henne så er det liksom at hun er den spesiele jeg har tenkt mye på. Men jeg holder på å er egenltig forelsket i en annen.

Jeg likte henne før, så holdt hun på med en annen og sånn. Så begynte jeg å like henne litt igjen fordi vi begynte å snakke sammen igjen. Og da fikk jeg henne på hjernen. Men jeg hadde jo ikke sjans og hun likte jo ikke meg. Slik har det holdt på med hun lenge.

Kan det være at jeg har funnet bagateller jeg misliker ved hun jeg holder på med og ikke kjenner hun andre godt nok til å ha funnet noen og dermed tenker jeg mye på hun!?

Arh, jeg vet liksom ikke. Stressende. Går å tenker mye på hun. Vet ikke hvordan jeg skal løse dette :p

Hjelp? x) Begge er helt supre jenter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skumleste gjennom dette, men det virker som om den eneste som virkelig kan avgjøre dette, er du. Du må ta alle faktorene med i regnestykket og løse det selv. Kjenn på hvordan det føles, hvem du tenker på, hvem du drømmer om, hvem av dem som gir deg sommerfugler i magen bare ved å tenke på henne. Det er det jeg ville gjort.

Lenke til kommentar

Sett deg ned og tenk nøye på det. Hvem får det til å bruse det lille ekstra i blodet? Hvem er i hodet ditt hvis du ser et kjærestepar passere på gata? Hvem er den siste du tenker på når du legger deg om kvelden?

Det er veldig lite vi kan si eller råde deg til med så lite info, så dette må du desverre finne ut av på egen hånd.

Gå for den magefølelsen din forteller deg at du skal gå for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...