Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke med han. Hjelp?

Gjest Marianne

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne

Oki, heres the deal

Jeg har hatt sex med kjæresten min veldig veldig mange ganger og må hver eneste gang faike, hater virkelig å gjøre det, men han er så usikker. og klarer ikke si at jeg ikke kommer :( Men hva skal jeg gjøre ? fortsette å ha orgasme løs sex eller er det noe jeg kan gjøre? anyone. Må jeg si det til han ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første feilen du gjorde, var å fake i første omgang. Så, enten så kan du fortsette som du har gjort og ha orgasmeløs sex og håpe på at det på magisk vis skal endre seg i fremtiden, eller du kan komme clean og fortelle og/eller vise han hva han kan gjøre for at du kan komme på ordentlig.

Men ikke forvent noen positiv reaksjon når du forteller han at du har faka hittil. :)

Lenke til kommentar

Dårlig ide å fake. Da vil sexlivet fortsette å være status quo. Det vanskelige nå blir å la han innse at du ikke kommer, og da vil han skjønne at du har faket, og det er er kjempesmell for selvtilliten hans. Men skal dere komme noen vei må dere snakke om det. Men har hørt at mange jenter ikke kommer under sex, men det får noen jenter heller svare på.

Lenke til kommentar

Ikke lurt å fake, nei, men det er du vel klar over.

Jeg ville nok bitt i det sure eplet, og tatt det opp med han. Forklart problemet på en pen måte, og lagt meg litt flat, egentlig. Så, om han er interessert, ville jeg forklart/vist hva som skal til for at jeg skal få orgasme. Om du sliter litt med å få orgasme, ville jeg også "jobbet" med dette, slik at det forhåpentligvis kan bli lettere for deg/dere.

Jeg har selv slitt med å komme, og har hatt orgasmeløs sex i lange tider fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle gripe dette an, men jeg har aldri faket.

Lenke til kommentar

Det hjelper iallefall ikke å fake. Om jenta kommer, så har vel gutten gjort sin del rett. Om hun faker tror gutten at han har gjort sin del rett. Det er litt vanskelig for gutten å forbedre seg når han tror han gjør alt rett. Snakk sammen og påpek hva som må til. Om du ikke aner hva som må til får dere prøve dere frem.

Lenke til kommentar

Kommer du med andre gutter? Kommer du fort alene? Er du "behjelpelig" med å gjøre det bedre for deg selv under sex? Er det noen grunn du kan se til at du ikke kommer med ham?

Vanskelig å svare godt på dette uten å vite litt mer... uansett er faking feil ting å gjøre...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...