stoolman Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei! Reagerte negativt på at cpu temp. var oppe i godt over 55 grader på p4c800 deluxe. Har nå byttet til p4c800 og bruker std. kjøler bra Intel. La merke til at Swiftec ribben lå inntil en rad av kondensatorer ca 10 stk. Det var faktisk kontakt mellom ribbe og kondensatorer. Mitt spm. er som følger: Blir disse kondensatorene varme, og kan de være skyld i at ribbe og cpu blir så varme? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Kom igjen da.....!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kondensatoren blir ikke så varme at de er skyll i at CPU'en får høy temp. Dersom du er sikker på at du har montert kjøleren riktig at den tar borti kondensatorene så kan du ikke bruke den. P4C800 kortet er såpas nytt at markedet har liten erfaring på dette området. Jeg er overbevist at du fåre den høye temperaturen pga at kjøleren ligger ikke riktig nedtil CPU'en. Hvilken temp har du med BOXED viften???? Jeg kjører nå ASUS P4P800 med 2.6 Ghz pros, på IDLE har jeg 35 grader på CPU og MB 31. Loaded 47 grader på CPU. John Kr Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Altså, 55 grader på 3,5 GHz er helt vanlig. Og ingenting å bekymre seg over. Du bør jo si hvor mange grader det er i rommet ditt da, det har veldig mye å si... Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Greit nok det, men blir kondensatorer varme? Dette vil i så fall føre til at ribba blir oppvarmet av dem i tillegg til cpu... Fint om noen kan svare meg på dette! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kondensatorene blir ikke varme, det svarte jeg deg tidligere. Du kan jo kjenne selv. I tillegg så blåser luften fra kjøleren og mot kondensatorene. Altså, kondensatorene har ingen påvirkning på CPU temp. John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå