martus1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hei. er det noen under 18 år som har avfaring med bestiling av snus fra nette? jeg lurer siden det frister + jeg er under 18 år:( Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Går ut i fra at det er snakk om en utenlandsk nettbutikk, da nettsalg av tobakksvarer ikke er lovlig i Norge. I så fall vil snusen bli beslaglagt i tollen. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Går ut i fra at det er snakk om en utenlandsk nettbutikk, da nettsalg av tobakksvarer ikke er lovlig i Norge. I så fall vil snusen bli beslaglagt i tollen. PLuss att det er et brudd på Norske lover for deg å bestille/kjøpe noe slikt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg sendte en mail til en nettbutikk en gang, og spurte hvorfor de ikke solgte til Norge. Svaret jeg fikk var at de ikke fikk lov til å selge til Norge siden vi har egne utsalgssteder for snus. Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 takker for svarene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Utrolig synd egentlig med tanke på at det koster rundt 20kr boksen for snus på nett. Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 er det er bilig og greit å bestile i fra nette leit at det er 18 års grense for kjøp av snus eller røyk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har du link til en butikk som sender til Norge da? De jeg prøvde (husker ikke hvilke nå, da dette var en stund siden) sa at det ikke solgte snus til Norge. Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 jeg har hørt at www.buysnus.com selger snus til norge har ikke testa den enda Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det der var bare sinnsykt billig. Et tårn Ettan Lös til 170 spenn! Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 er billig ja har tenkt til å prøve den, selvom tol folka "skremer" lit Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hold oss oppdatert på hvordan det går. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er også veldig interessert i hvordan det går. Lenke til kommentar
martus1 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 ska det, tanken er å bestile en boks bare for å se hvordan det går neste måne probleme er bare at da må jeg hente posten helle tiden siden den kommer rett i postkassen. blir spende å se hva som møter meg, brev i fra tolen eller snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå