Kjetil-H Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bruker: Kjetil-H Utfordring: Gjenoppdage sola og vårværet Deltakernivå: Ivrig Utstyr: Hva enn som faller meg i hende Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Hallo, hallo, hallo... Tessss-t, tesss-t. Ser denne blir ufiks i vinduet hvor det er skarp overgang, skal prøve å se på det med annet redigeringsverktøy. Tatt, redigert og publisert fra en mobiltelefon med tobilders HDR-funksjon i ren nysgjerrighet.. Savner sykkelen for tida. Bussing er dårlig kondisjonstrening.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det ble riktig flott ..likte fargene og lyset, stilig bilde. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Man ser jo lyset, men jeg får ikke helt vårstemningen av dette. Om det var vår så var vel kanskje syklene ute. Eller er det sånn at de blir knabba om de står utendørs der hos deg.? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Takk, Randi, det varmet! Sånn været har vært her denne uka (regnet smelter snøen, ikke lyset), ble metaforisk vårlys lettere å finne, B@al2, og jeg skjønner stemninga er godt skjult.. Ikke mye lurt å parkere utenfor låst dør, for da blir de nok brukt som urinal mellom 01 og 03 hver lørdag og søndag morgen Håpet at den varme fargebalansen var nok til å gi litt stemning.. Tirsdag var jeg både opptatt og uinspirert (værsjuk ), og onsdag ble jeg litt distrahert av en pakke i posten. Dagens bilde er med ganske annerledes utstyr men etter samme idé og tatt ikke mange meter unna. Der fant jeg lyset.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Våren fikk seg en real nesestyver idag da det kom 15 centimeter snø med mer i vente. Dagens lokale oppvarming er det derfor en trofast gatelykt som står for.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg ser vårfølelsen i dine to første bilder. Men det siste bildet er et godt eksempel på at våren fort bråstopper enkelte dager i mars Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Men du har jo fått med en fin "gate" av vårlys i snøen på det siste der da.... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Takk Idag har noen snakket litt høyt idet de ba om "Fire årstider" på italiensk restaurant. Sommer, vår, vinter og høst har løpt jublende rundt i gatene og jeg velger derfor å portrettere en kombinasjon av mykt hagl og dansende snøflak. Det er opp til enhver å sørge for nødvendig oppvarming og det virker i øyeblikket som om samme utfordring kan være gyldig ennå når Aprilfesten setter i gang Endret 13. mars 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dagens var utrolig stemningsfult! Valget av fokus har helt sikkert mye med det å gjøre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, det var fint...passet med slik diffus i snøværet Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Takk skal dere ha! Har tenkt på dette mange ganger når det snør tett, og idag ble det til at det stemte rimelig bra.. Nå melder de finvær i morgen tidlig, kanskje denne uka får en lykkelig slutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå