Gå til innhold

Ukefest II 2010 - Kjetil-H - Lokal Oppvarming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

day1.jpg

Hallo, hallo, hallo... Tessss-t, tesss-t.

Ser denne blir ufiks i vinduet hvor det er skarp overgang, skal prøve å se på det med annet redigeringsverktøy.

Tatt, redigert og publisert fra en mobiltelefon med tobilders HDR-funksjon i ren nysgjerrighet..

Savner sykkelen for tida. Bussing er dårlig kondisjonstrening..

Lenke til kommentar

Takk, Randi, det varmet!

Sånn været har vært her denne uka (regnet smelter snøen, ikke lyset), ble metaforisk vårlys lettere å finne, B@al2, og jeg skjønner stemninga er godt skjult.. Ikke mye lurt å parkere utenfor låst dør, for da blir de nok brukt som urinal mellom 01 og 03 hver lørdag og søndag morgen :( Håpet at den varme fargebalansen var nok til å gi litt stemning..

Tirsdag var jeg både opptatt og uinspirert (værsjuk :) ), og onsdag ble jeg litt distrahert av en pakke i posten. Dagens bilde er med ganske annerledes utstyr men etter samme idé og tatt ikke mange meter unna. Der fant jeg lyset.. :cool:

post-25194-1268346354,9417_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk :)

Idag har noen snakket litt høyt idet de ba om "Fire årstider" på italiensk restaurant. Sommer, vår, vinter og høst har løpt jublende rundt i gatene og jeg velger derfor å portrettere en kombinasjon av mykt hagl og dansende snøflak. Det er opp til enhver å sørge for nødvendig oppvarming og det virker i øyeblikket som om samme utfordring kan være gyldig ennå når Aprilfesten setter i gang :)

post-25194-1268487436,6639_thumb.jpg

Endret av Kjetil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...