Filmvenn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Premiere 11. April på HBO Plot Lagd av David Simon(The Wire) and Eric Overmyer kommer en ny dramaserie på HBO. Serien handler om en rekke innbyggere i New Orleans etter orkanen Katrina og hvordan de da bygger opp samfunnet sitt igjen etter orkanen som traff dem i 2005. Første sesong vil innholde 10 episoder, inkludert. en 80minutters pilot. Cast Steve Zahn(Riding in Cars with Boys) as Davis McAlary Rob Brown(The Express) as Delmond Lambreaux Melissa Leo(Frozen River) as Toni Bernette Khandi Alexander(CSI:Miami) as LaDonna Batiste-Williams Kim Dickens(Deadwood, Lost) as Janette Desautel Clarke Peters(The Wire) as Albert Lambreaux Wendell Pierce(The Wire) as Antoine Batiste John Goodman(The Big Lebowski) as Creighton Bernette Diskuter serien her og diskuter forhåninger til serien. Endret 9. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Denne skal jeg definitivt se på. The Wire en av verdens beste serier. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Serien ser veldig bra ut. Dog er jeg litt skeptisk til Steve Zahn. Han har ikke imponert i filmene jeg har sett ham i. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Er litt skpetisk til Zahn selv, men du må tenke litt over at han faktisk har spilt bra i rollen sin i "Riding in Cars with Boys". Men ellers utenom det så er det ellers svakt. Kim Dickens gjorde veldig bra rolle i Deadwood, som gikk på HBO i 3 sesonger. Blir spenndene å se om hun gjør noe særlig bra rolle her, ettersom hun ikke har hatt noe særlig mye jobb bortsett fra secondary-roller i stor-filmer(blant annet en Oscar-vinner) og en gjesterolle i Lost de siste årene. Også har vi jo "Lester" og "Buck" fra The Wire som vil være veldig "naturlige" i serien vil jeg tro. Også har vi John Goodman i tilegg som kan lett spille en karakter med blanding av humor og godt skuespill. Endret 9. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har det kommet noen promoer/teasere? Fant kun èn på YouTube, og den var rimelig intetsigende. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Avsporinger fra temaet er fjernet Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gleder meg utrolig mye til denne serien! Må ha denne i mine innlegg. Kan vel samtidig si at jeg også gleder meg utrolig til Boardwalk Empire som kommer til høsten! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Denne serien begynner i natt norsk tid, og første episode vil være tilgjengelig illegalt om noen få timer. Gleder meg utrolig! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Kom også ut en liten "Making of" dokumentar om Treme i dag også. Skal se episoden når jeg kommer hjem fra jobb. Endret 21. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Høres bra ut, noen andre som har noe å si om serien? Jeg skal se den senere i kveld, gleder meg Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hele episoden virka som en jævla musikal.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Slenger meg på her. Skal se første episode i kveld og gleder meg. Er redd for at den uten politi/langer temaet fra the wire kan bli vanskelig å henge med på hvis det kun er medmenneskelig drama. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har sett første episode og vet ikke helt hva jeg synes. Skal uansett gi den ett par episoder til å satse på at jeg blir hekta Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er redd for at den uten politi/langer temaet fra the wire kan bli vanskelig å henge med på hvis det kun er medmenneskelig drama. Det er også jeg redd for men jeg synes dette var en lovende start. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Serien er fornyet for en andre sesong. David Simon har lagd enda en sukess på HBO. Jeg liker serien så langt, men venter på at jeg begynner å like det veldig godt. Var sånn i begynnelsen av The Wire også, men tror med litt tid kan serien bli virkelig god. Spesielt som den har fått greenlight for en andre sesong. Ser ikke noe grunn for å hoppe av. Folk ser på dritt som Paradise Hotel og Hotel Cæsar, jeg ser på serier som dette istede. Gøy med Elvis Costello og mange andre musikere som er med som seg selv i små roller. Til og med gode gamle Kermit Ruffins. Rippo skjønner tydeligvis ikke at sånn er livet i New Orleans, føler jeg må komme et lite sukk over at folk ikke forstår at noen kulturer er litt anderledes. Musikk er en stor del av "Treme"-livet, hvorfor ser du på en serie som handler om en av verdens mest musikalske steder da? Blir som å drikke en gammel melk selv om du vet at melka er vond. Endret 21. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Blir sikkert ein bra serie dette, men har ikkje tid akkuratt no. skal nok sjå det når det kommer litt fleire episoder, var det episode 3 som kom idag? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Rippo skjønner tydeligvis ikke at sånn er livet i New Orleans, føler jeg må komme et lite sukk over at folk ikke forstår at noen kulturer er litt anderledes. Musikk er en stor del av "Treme"-livet, hvorfor ser du på en serie som handler om en av verdens mest musikalske steder da? Blir som å drikke en gammel melk selv om du vet at melka er vond. Det eneste jeg leste om serien på forhånd var at skaperne av The Wire var ute med ny serie, regnet egentlig med å få en serie i noenlunde lik sjanger som forrige. Hadde kanskje litt andre forhåpninger til Treme, enn hva det jeg fikk i piloten. Skal gi den en sjangse, og jeg kommer sikkert til å begynne å like den uansett, hehe. Forresten så skjønner hvordan musikken har inflytelse over NO, jeg ville bare hatt mer dialog og karakterbygging, enn bilder av folk som går i tog og spiller og synger. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som har sett mer eller? Vurderer serien selv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Noen som har sett mer eller? Vurderer serien selv Den er en glimrende serie og du bør virkelig få med deg denne perlen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå