Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninne som forsvinner, what to do? :(


Anbefalte innlegg

Vi snakker mindre og mindre, MSN samtalene stopper opp, nå er det nesten bare jeg som må ta intiativet til klemmer og sånn var det ikke før.

 

Det irriterer meg VELDIG, og hver dag. Hun har mange venner, henger ALLTID sammen med 1-3 venninner på skolen, og jeg har... ja, færre :p

 

Vi er begge 14 år (snart 15)

Så hva kan jeg gjøre får å få tilbake "gnisten" i MSN samtalene feks? :innocent:

 

Jada ._.

Mens jeg sitter og skriver:

Per=Venn av oss

Banan=Henne

*B* sier:

*Per* sier:

jeg er glad i deg :) <33

 

*B* sier:

*B* sier:

jeg er KJEMPEGLAD i deg :) <3

*Per* sier:

jeg elsker deg <3 :)

 

ho skrev det de skrev til hverandre

 

 

Og det er nesten noe vi kunne ha skrevet til hverandre før :wallbash:

But not anymore :hm:

Endret av MuIIe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha :!:

 

Jada, Fredrikstad Kino har jo blir kåret til Norges beste kino en eller annen gang da :fun:

 

Og det virker nesten som ho altid har noe og gjøre :dontgetit:

 

En viktig ting: Jeg er noe sjenert av meg,

 

 

spesiellt når det kommer til jenter :whistle:

 

Noe ho veit ganske godt :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å poste tre innlegg i løpet av 6 minutter når du kan trykke på den lille, søte "Rediger"-knappen på bunnen av innleggene dine.

 

Ettersom du ikke liker forslagene du har fått hittil: Hva kunne du tenke deg å ta henne med ut på? Hva med å gå en tur en kveld det er klar stjernehimmel?

Lenke til kommentar

Men ho virka liksom ikke interessert i det lengre :ermm:

Hvis det går for lang tid mellom hver gang dere gjør noe sammen er det naturlig at interessen fra hennes side dabber av. Hopp i det! Nå er det kanskje ikke så vanlig at 14-åringer går på kafé og drikker kaffe, men du kan jo prøve noe lignende?

Lenke til kommentar

Venner og venninner forsvinner alltid, slik er det bare, selv om det er trist.

 

Kanskje kan dette vennskapet fortsatt reddes, kanskje er det allerede fortapt.

 

Grunnene til at hun ikke viser noe interesse lenger kan jo være mange, kan hende det er best for dere begge to at dere ikke lenger er venn og venninne?

Men det ser ut som du ikke mener det (og det vet jo du mye mer om enn meg, det er jo din venninne og ditt liv), da kan du jo som de andre har nevnt prøve å finne på noe. Hva brukte dere å gjøre sammen før? Dere trenger ikke være alene heller, ta gjerne med flere.

 

Jeg ser du nevner MSN, det kan være greit å bruke av og til, men ikke la det komme i veien for kommunikasjon ansikt til ansikt.

 

Hvorfor viste hun forresten deg hva han andre skrev? Mulig jeg er pessimistisk men kan det være for å gjøre deg misunnelig?

Lenke til kommentar

Haha. Hun er rett og slett lei av de samme MSN samtalene over and over. Tror kanskje hun begynner å modnes, og du ikke helt er der enda. Ta henne med på ting utenom MSN, prøv å før genuint interessante samtaler med henne på ekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...