Tenaciously Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Vi snakker mindre og mindre, MSN samtalene stopper opp, nå er det nesten bare jeg som må ta intiativet til klemmer og sånn var det ikke før. Det irriterer meg VELDIG, og hver dag. Hun har mange venner, henger ALLTID sammen med 1-3 venninner på skolen, og jeg har... ja, færre Vi er begge 14 år (snart 15) Så hva kan jeg gjøre får å få tilbake "gnisten" i MSN samtalene feks? Jada ._. Mens jeg sitter og skriver: Per=Venn av oss Banan=Henne *B* sier: *Per* sier: jeg er glad i deg <33 *B* sier: *B* sier: jeg er KJEMPEGLAD i deg <3 *Per* sier: jeg elsker deg <3 ho skrev det de skrev til hverandre Og det er nesten noe vi kunne ha skrevet til hverandre før But not anymore Endret 8. mars 2010 av MuIIe Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg ville ikke brukt elske da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ta henne med på kino, i skibakken eller noe annet du tror hun kan like. Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Njaaa Ikke mange skibakker i Fredrikstad :!: Hest ikke Kino heller Men kunne sikker ha funnet på NOE :!: Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Prøv og snakk med henne om det . Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Veit ikke jeg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ta toget! Det er jo ikke skibakker overalt, kino er det garantert i fredrikstad. Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Haha :!: Jada, Fredrikstad Kino har jo blir kåret til Norges beste kino en eller annen gang da Og det virker nesten som ho altid har noe og gjøre En viktig ting: Jeg er noe sjenert av meg, spesiellt når det kommer til jenter Noe ho veit ganske godt Endret 8. mars 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er ikke nødvendig å poste tre innlegg i løpet av 6 minutter når du kan trykke på den lille, søte "Rediger"-knappen på bunnen av innleggene dine. Ettersom du ikke liker forslagene du har fått hittil: Hva kunne du tenke deg å ta henne med ut på? Hva med å gå en tur en kveld det er klar stjernehimmel? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Njaaa Det var vel snakk om en skrekk film en gang, men det ble det ikke noe av Jeg ville gjerne, og vil gjerne enda Men ho virka liksom ikke interessert i det lengre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Men ho virka liksom ikke interessert i det lengre Hvis det går for lang tid mellom hver gang dere gjør noe sammen er det naturlig at interessen fra hennes side dabber av. Hopp i det! Nå er det kanskje ikke så vanlig at 14-åringer går på kafé og drikker kaffe, men du kan jo prøve noe lignende? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Kafé blir nok litt rart ja :!: Og forstår hva du mener med at interessen dabber av, har opplevd det med en annen venninne Endret 8. mars 2010 av MuIIe Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Venner og venninner forsvinner alltid, slik er det bare, selv om det er trist. Kanskje kan dette vennskapet fortsatt reddes, kanskje er det allerede fortapt. Grunnene til at hun ikke viser noe interesse lenger kan jo være mange, kan hende det er best for dere begge to at dere ikke lenger er venn og venninne? Men det ser ut som du ikke mener det (og det vet jo du mye mer om enn meg, det er jo din venninne og ditt liv), da kan du jo som de andre har nevnt prøve å finne på noe. Hva brukte dere å gjøre sammen før? Dere trenger ikke være alene heller, ta gjerne med flere. Jeg ser du nevner MSN, det kan være greit å bruke av og til, men ikke la det komme i veien for kommunikasjon ansikt til ansikt. Hvorfor viste hun forresten deg hva han andre skrev? Mulig jeg er pessimistisk men kan det være for å gjøre deg misunnelig? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det noe ho alltid har gjort ikke noe jeg har tenkt over egentlig, men de var sammen når jeg ble kjent med ho, og han er en god venn av meg ifra 1. klasse. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Haha. Hun er rett og slett lei av de samme MSN samtalene over and over. Tror kanskje hun begynner å modnes, og du ikke helt er der enda. Ta henne med på ting utenom MSN, prøv å før genuint interessante samtaler med henne på ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå