Duffy85 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Har 2 nettverkskort i maskina mi, et på hovedkortet og et pci. Har det noen hensikt å opprette en bru mellom disse og koble begge til en switch? Går det no fortere? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 nei. den bridge funksjonen som er i XP lager "ett nettverk" hvis du for eksempel har et nettkort på ... 192.168.0.x og det andre på fx 10.0.0.x. Da er maskinen din på to forskjellige nett. Ved å bruke bridgefunksjonen i XP så lager man de to til "ett nettverk" på pc'n din. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 eller at du kan koble det ene kortet til et nettverk hjemme mens det anndre mottar du adsl i fra. dermed vil begge pcene faa adsl. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare en PS til jokki...du trenger kryssa TP kabel fra "server" til "klient" til den løsninga bruker den nå, funker fett :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare en PS til jokki...du trenger kryssa TP kabel fra "server" til "klient" til den løsninga bruker den nå, funker fett :wink: ADSL fra Telenor? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare en PS til jokki...du trenger kryssa TP kabel fra "server" til "klient" til den løsninga bruker den nå, funker fett :wink: jeg har den loesningen hjemme jeg og saa jeg vet det Den funker helt greit. Eneste som er litt dunt er at internette paa "klienten" forsvinner hvis du maa starte "serveren" paa nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå