Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for første gang.. Forferdelig vondt! (Gutt)

Gjest Stian

Anbefalte innlegg

Gjest Stian

Ja, altså her er problemet. Meg og dama har hatt et ganske bra sexliv, men idag skulle vi prøve for første gang UTEN kondom. Med kondom skjente jeg ingenting, og alt var bare en fryd og gammen.. Men idag, da jeg ikke brukte då gjorde det så FORBANNA vondt.. :o Altså.. Er dette bare sånn førstegangstilfelle, eller er det noe gale? Jeg har fått sånn "sexskrekk" nå :-|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Stian

Høres ut som om det ikke har vært bløtt nok inne i skjeden til kjæresten din. Da var det mest sannsynligvis ikke noe spesielt bra for henne heller.

Jo, men jeg sa det til hun.. Hun syntes det var deilig :ermm:

men ja.. det gjorde egentlig vondt i selve penisen.. Føltes som den røk eller noe :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jo, men jeg sa det til hun.. Hun syntes det var deilig :ermm:

men ja.. det gjorde egentlig vondt i selve penisen.. Føltes som den røk eller noe :thumbdown:

Hvis det blir for hardt,kan smerten ha kommet fra strengen på baksiden av penis.. Om den faktisk røk, vil det være rennende blod inn i bildet. Men hvis tilstrekkelig fuktighet har vært tilstede, skal vel egentlig ikke dette skje, hverken at den røk eller at det har føltes som vondt. Kanksje kan tempoet ha hatt innvirkning, eller - jeg holder fortsatt en knapp på fuktighet. Er det bløtt, skal det normlt sett ikke gjøre vondt. Kanskje første gang uten kondom gjør at man ikke vet. Anbefaler feks å tilføre vannbasert gele på penis før penetrering neste gang, eller , om dere vil , rett og slett : spytt. Du vil nok kjenne forskjell nok til å si om det var dette som var grunnen til smerten første gangen. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Stian

Jeg anbefaler forøvrig å spytte på hånden, og ikke selve penis. Skal treffsikkerhet til for at sistnevnte skal bli vellykket.

Men var fruen bløt? Det var det første som slo meg. Noen jenter tørr ikke si om det var vondt.

Jeg pleier som oftest å starte med litt fingring, bare for å gjøre hu bløt :roll: , men så hender det at hun sier at hun allerede er klar, og då bare kjører vi på! :thumbup: .. Så vi har et ganske bra forhold der vi sier det vi mener, og jeg stoler på hun når hun sa at det var godt :)

Lenke til kommentar

Hvis strengen røyk hadde det blødd noe infernalsk etter det jeg har hørt.

Klarer du å dra forhuden nok tilbake? En kompis av meg visste ikke bedre og hadde trang forhud = skikkelig vondt ved samleie. Siden dama hans også var urutinert fant de ikke svaret før etter noen uker = operert nå og ingen smerte.

Lenke til kommentar

Du hadde definitivt merket det om strengen røyk. Det virker rett og slett som om det ikke var nok fuktighet.

Prøv en gang til med litt glidemiddel, for å være sikker. Vedvarer smertene, ville jeg oppsøkt lege. (Jeg har forresten vært utrolig nær å ryke strengen en del ganger. Fikk bl.a. et hakk som gikk halvveis gjennom strengen. Ikke så vondt, mer upraktisk.)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...