Bruker-158599 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hei. For noen dager siden fikk jeg epost av gaveland.com at jeg hadde registrert meg som bruker der. Det har jeg ikke gjort. Jeg sendte mail til gaveland og fikk akkurat svar at den var registrert, med et mobilnummer jeg ikke har, og jeg finner ingenting når jeg søker på det heller. Brukernavnet var veldig rart, bare tilfeldig trykking av bokstaver. Dette skremmer meg veldig. Jeg har aldri vært utsatt får noe slikt før. Brukeren skal nå bli stengt. Hva skal jeg gjøre? Bytte epostadresse? Er det noe jeg kan gjøre? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sikkert noen som du kjenner som bare vil tulle litt. Jeg hadde bare gitt blaffen i det hvis jeg var deg. Eventuelt sett om noe liknende skjer igjen. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 søk på emailen din på google og se om den kansje har blitt registrert flere plasser? envt. om du finner noe info om det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 søk på emailen din på google og se om den kansje har blitt registrert flere plasser? envt. om du finner noe info om det? Finner ingen ting når jeg søker på den, men jeg er livredd. Ingen jeg kjenner ville ha gjort noe sånt. Har de vært inne på emailen min og bekrefta at det er riktig epost? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ta og send en forespørsel til de som driver nettsiden og hør om kontoen har vært i bruk etc. Antakelig så er det bare noen som har registrert en konto på tull. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nummeret som er registert eksisterer ikke. Jeg skal sende forespørsel og spørre når brukeren sist var i bruk. Jeg trodde at alle epostadresser man registrerte med måtte bli bekreftet. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det kommer litt an på hvordan registreringssystemet til gaveland fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå