Gå til innhold

Antenne til trådløsnett.

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer hjemme med at jeg har forferdelig dårlig signal på pc og xbox, siden de står ganske langt unna selve ruteren, og det er et par vegger i mellom.

Derfor lurer jeg på om det er noen antenner som kan funke å bruke til dette så jeg kan få forsterket signalet, siden det er helt håpløst sånn som det er nå.

Tenkte på noe sånt som dette http://www.dustinhome.no/pd_5010055539.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay. Det er egentlig Xboxen som er det største problemet her da. Forresten så har jeg kabel på den pc'n jeg bruker nå, men det er når jeg bruker bærbar at det blir dårlig signal, og den kan jeg ikke ha en sånn svær antenne hengende på :)

Lenke til kommentar

Ok. Fint at noen har mer peiling enn meg da.

Det er en Zyxel 2602HWT ruter fra telenor. Vet ikke om den har muligheter for sånt jeg.

Er en ganske billig type.

Men fant noe om bridge da jeg logget meg inn på ruteren så stod det noe om bridge. Regner da med at den har slike muligheter :)

Men kan jeg da bare bruke det aksesspuntet som jeg linket til over her da?

Lenke til kommentar

Det er en Zyxel 2602HWT ruter fra telenor. Vet ikke om den har muligheter for sånt jeg.

Er en ganske billig type.

Men fant noe om bridge da jeg logget meg inn på ruteren så stod det noe om bridge. Regner da med at den har slike muligheter :)

Men kan jeg da bare bruke det aksesspuntet som jeg linket til over her da?

Dette vet jeg ikke noe mer enn deg, er bare latskap å ikke gidde å prøve å finne det ut selv, ta et raskt google søk så finner du det nok ut ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...