trakthor Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, jeg skal inn på en arbeidspsykologisk test hos jernbaneverket i forbindelse med inntaket til trafikkstyreraspirant utdanningen, det jeg lurer på er egentlig hva som skjer på denne testen og hvor lang tid den vil ta da jeg skal møte opp kl 12:30.(hører noe om en varighet på 5-6 timer) Og er testen for trafikkstyreraspiranter den samme som for lokomotivførere? ja jeg vet det finnes en tråd om jernbaneutdanning, men den er lang og virker som om den i stor grad omhandler lokførerutdanningen. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Effon Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, jeg skal inn på en arbeidspsykologisk test hos jernbaneverket i forbindelse med inntaket til trafikkstyreraspirant utdanningen, det jeg lurer på er egentlig hva som skjer på denne testen og hvor lang tid den vil ta da jeg skal møte opp kl 12:30.(hører noe om en varighet på 5-6 timer) Og er testen for trafikkstyreraspiranter den samme som for lokomotivførere? ja jeg vet det finnes en tråd om jernbaneutdanning, men den er lang og virker som om den i stor grad omhandler lokførerutdanningen. på forhånd takk. Ja, det er samme test som lokførerne. Den tar noen timer. Husker ikke akkurat.Spis og sov godt, og ta med sunn niste. Ikke stress - da er du solgt. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå