-Just-Me- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Grunnet dårlig med svar på mote og velvære så prøver jeg meg her Hvilke parfymer liker dere best på gutter i alderen 18/19 år? Men ikke svar at det individuelt for hver person, nevn heller parfymer som dere synes er spesielt gode på gutter(!) Endret 7. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjæresten min har Beckham Signature. Jeg er nesten like forelsket i den som i ham. Jeg liker den veldig godt som parfyme på en partner! (Og det er vel det du egentlig er på jakt etter? ) Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Armani Code, Paco 1 million. Ohh, blir mo i knærne Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjæresten min sin favoritt på oss gutter er Lacoste Essential. Slik ser den ut: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for svar, du også Jamelia Skal prøve ein lukteprøve på den one million greia når eg finner den i ein butikk Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Husk at det også er viktig at du finner en lukt du føler passer for deg! Alt for mange går med parfymer som ikke passer til den. Om du føler at den forsterker/fremhever det du føler at du lukter (på den positive måten) har du funnet riktig Lykke til! Fortell oss gjerne hva du ender opp med! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Svarte i den andre tråden din, men legger inn favorittene her også. Hugo Boss Boss, og Hugo Boss Energise. Jeg dævver av Energise. :!: Endret 7. mars 2010 av Penance Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Madame'n er særs glad i den røde Lacoste'n på meg på fine sommerdager. Har også Armani Code som hun også liker godt på meg. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg bruker denne, har fått komplimenter at den lukter godt. Heter forøvrig: Versace Man Eau Fraiche Endret 8. mars 2010 av Dammed Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg bruker Gant Liquid for tiden og har hørt en del ganger at den lukter godt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er vel egentlig bare å konkludere med at det ikke er ett svar på spørsmålet. Virker som om alle har sine preferanser angående parfyme! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er vel egentlig bare å konkludere med at det ikke er ett svar på spørsmålet. Virker som om alle har sine preferanser angående parfyme! godt observert, da får man flere anbefalinger Endret 8. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Denne lukter godt på menn Armani Acqua Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Eau de Tantor balls er også populær Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Husk at det også er viktig at du finner en lukt du føler passer for deg! Alt for mange går med parfymer som ikke passer til den. Om du føler at den forsterker/fremhever det du føler at du lukter (på den positive måten) har du funnet riktig Lykke til! Fortell oss gjerne hva du ender opp med! Det er mange gode anbefalinger, så det kan bli vanskelig å ende opp me én Men jeg synes også at det er vanskelig å få et intrykk av parfymer i en parfymebutikk siden luktesansen blir jo helt forvirra, får heller snike til meg enda flere parfymeprøver En jeg har prøvd og liker veldig godt er Givenchy Neo Men skal nevne hvilken jeg ender opp med, men kom med flere forslag folkens Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 I en seriøs butikk skal du få tilbudt å lukte på kaffe for å nøytralisere luktesansen mellom alle parfymene. Hvis de ikke har det langs hyllene er det bare å spørre betjeninga - har måtte gjøre det selv noen ganger, merkelig nok! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Liker egentlig det meste. Største problemet føler jeg ikke er valget av parfymen, men mengden noen gutter tar på. Det skal ikke svi i øynene å gå forbi. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Er det mulig å bestille parfymeprøver over internett? Kanskje dumt spm, men parfymebutikken her i byen er liten, så de har ikke helt det store utvalget. Vet noen om en sånn nettbutikk? Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kjøp en fra den "nye" serien til Dolce, fått masse positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå