Dernel Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) På bilen jeg kjøpte var det tilkoblet to rekker med pyntelys som satt nederst i grillen på hver side. Jeg rev ut det meste av ledningene fordi jeg vet at det ikke er lov med flere enn 2 lys. Men, i går så jeg på alle de andre bilene som var ute og kjørte, at 4/5 hadde 4 lys. Derfor, vil jeg koble til mine igjen, i hvertfall for å se om det er harry eller om det faktisk ser bra ut. Jeg kan absolutt ingenting om bil-elektrisitet, eller elektrisitet i det hele tatt. Jeg har to måter og koble de på: Slik de var før, koblet om hovedlysene slik at de slo seg av og på ettersom jeg slo av og på mine hovedlys. Eller, jeg kan koble de om en bryter som jeg tar inn i bilen, slik at jeg kan styre de fra der. Hvordan skal dette i så fall kobles? Endret 7. mars 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Pyntelys i grillen? hvordan ser de ut? er det sånne tynne striper med lysdioder? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du kan koble de på parklysa med bryter om du ønsker å slå de av. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Pyntelys i grillen? hvordan ser de ut? er det sånne tynne striper med lysdioder? Ja Du kan koble de på parklysa med bryter om du ønsker å slå de av. Det kan jeg sikkert, er vel da jeg må inn med relé og greier vel? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hvis det er dioder, tror jeg ikke du trenger noe rele, da disse ikke trekker så mye strøm. Kjøp deg en pakke strømtyver å hekt på, på ledingene til parklyset og ut til pyntelysene Endret 7. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå