Christian86 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vil bade? - anyone? nei, tenkte det Fargespekter Finn en feil? - hinnt; begynner på C og slutter på N! Hvem er størst? Jordfarger/Den stygge svanen - (bildelig talt) Logisk kunst- eller tull? Resultatet av manglende prioritering av unge? Mektige skyer Moderne urbanitet? Skjult kunst - eller ikke godt nok å vise frem? Skjult utgang - eller planken på moderne vis? Tøy og bøy - bildet er verdt mer enn helsen (TGB - du vet hva jeg mener ) Ut på tur - aldri sur, finn FLERE feil - hint; alt som ikke har Nikon i navnet! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Var Neil Young med på treffet ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Neil Young var forhindret, så vi tok med en look-a-like. Dyktig fotograf er han også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Hans ukjente bror ? Er nok heller hans sønn, tipper jeg Niel Young blir tross alt 65 i november ... Finn en feil? - hinnt; begynner på C og slutter på N! Neida, det er ingenting feil med deg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jøss...ser ut som dere slo oss i antall deltagere denne gangen ...vi må skjerpe oss. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Ja, det var meget bra oppmøte denne gangen. Her er den siste bunken fra meg. Mot himmelen Jag trodde änglarna fanns - og det gjør de Blue crane Gammel møter ny Er dette noe å ta bilde av? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hans ukjente bror ? Er nok heller hans sønn, tipper jeg Niel Young blir tross alt 65 i november ... Finn en feil? - hinnt; begynner på C og slutter på N! Neida, det er ingenting feil med deg. grrr - pass deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå