tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Får komme noen bilder jeg også Innrammet hotell På rekke og rad Hvor går veien? Hva er motivet her? Under broen. Endret 7. mars 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Der kom Tom også ja, liker godt "På rekke og rad". Hadde forventet enda flere innrammede hoteller (flere som ble observert med objektivet pekende opp der). Kan jo slenge inn en Volvo med det samme: Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Mine siste: Bro Frossen elv Balkonger Tre over elv/inn for landing Tre Endret 7. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 her er mine beste bilder. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen flere fra meg: iStereo i mono Fotograf i snølandskap Og det var... Undres hva jeg får se over de høye fjelle... Frydenlund's Cola Vafler er godt En forumbruker... Lånte fjær? Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så mange fine bilder og motiver. Det er nesten ikke noen jeg ikke tok bilde av igjen til meg. Håper å få lagt de ut i kveld eller i morgen kveld. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vafler er godt En forumbruker... synes disse to var skikkelig bra. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har redigert noen allerede, flere kommer etter hvert. Også gruppebildet. Har forsøkt meg på temaet "speiling" Hvis en ser godt etter er det minst 2 akamfolk i bildet søylene utenfor sas-hotellet Securitasbygget som speiler seg i et annet bygg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Her er en liten bunke til fra meg. Litt grafitti ... Litt mer Vaffelpresser i høygir Skal det være et skjerf? På vei opp for en runde til Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke mye å spare på blandt de bildene jeg fikk tatt. Får skylde på lørdagens utskeileser. Ingen troll her. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ikke mye å spare på blandt de bildene jeg fikk tatt. Får skylde på lørdagens utskeileser. Eller følger overdreven selvkritikk med hangover kanskje...? Kjørte du lensbaby eller noe sånt? Nr. 3 med dukkene og speilet var i hvert fall råraft. ilpostino: Takker for den. Begge ble ofre for eksperimentene med 200'n til Christan86. Av dine liker jeg best det siste av metallskulpturen, samt den innbydende kakaokoppen. lessis: Kjekk Gaudi-effekt på det Securitasbygget. Endret 8. mars 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vaffelpresser i høygir Herregud, så det vaffelbordet virkelig så ille ut? Virker som de fleste av oss overlevde heldigvis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Herregud, så det vaffelbordet virkelig så ille ut? Virker som de fleste av oss overlevde heldigvis. Ukrutt forgår ikke så lett, vet du erlingba ble observert med Lensbaby, så det var riktig gjettet det. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vaffelpresser i høygir Herregud, så det vaffelbordet virkelig så ille ut? Virker som de fleste av oss overlevde heldigvis. Jeg er faktisk imponert over hvor innbydende Tom har fått presentert det! Lessis: likte spesielt søylene dine. Og erlingba: du er seriøst for beskjeden; særlig det bed maks utnyttelse av dukker/speil og lensbaby var suverent. Så mye bra, så kult å se alt man ikke så selv. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Etter å ha vært på kurs i ettermiddag/kveld og lært hvordan bearbeide RAW angrer jeg at jeg la ut bilder før i dag. Tror de hadde blitt bedre nå i kveld, men gjort er gjort. Flere bilder fra meg: Per rider på oksen, okserittet: Søndagsmarked Hobbyfotografer på tur, minus en som hadde forlatt oss Det var vakkert på sjøsiden Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Words don't come easy: Denne så jeg ikke - morsom Jeg har også funnet årsaken til at jeg så denne. Rosa elefant - du var først. Selv fikk jeg for mye kvist forann. Stupdykk Flott komponert The right stuff Misunnelig ? Lånte fjær? Likte den fuglen Ingen troll her. Likte vinklingen på broen Håper ingen blir sur om jeg ikke har kommentert deres bilder. Utrolig mange å holde styr på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Vaffelpresser i høygir Herregud, så det vaffelbordet virkelig så ille ut? Virker som de fleste av oss overlevde heldigvis. :!: :!: ja, det vaffelbildet tok kaka... Mange flotte bilder dere har tatt denne gangen...(også) Endret 9. mars 2010 av RandiA Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) The right stuff Misunnelig ? Utrykket er historisk, og referer til fotograf (eller "testpiloten"), for dem som følger med på slik Endret 9. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har sett litt mer på bildene og det er to til som appelerer til meg. Tomsi: Hvor går veien? (Tja si det du) Ilpostino: Sjokoladekoppen (hvor vi som satt i nærheten hjalp til med lyssettingen) Takk for hyggelig samvær og skyssen hjem og så gleder jeg meg allerede til neste gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ilpostino: Sjokoladekoppen (hvor vi som satt i nærheten hjalp til med lyssettingen) ja, dere var ganske behjelpelig emed lyssettingen og det var noe jeg ikek tenkte over i det hele tatt så jeg satte pris på den hjelpen. selv om objektivet jeg testet var f1.4 er det manuell fokus som jeg synes jeg slet litt med da jeg tok bilde. kanskje et stativ hadde vært bedre i en slik setting egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå