bufodill Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg beklager hvis dette blir sett på som en skjult salgsannonse, det er virkelig ikke meningen. Greia er at jeg har lagt ut mitt canon g11 til salg på finn, til det jeg trodde var en god pris. Nå har jeg derimot fått to mailer hvor de sier at den selges ny til 3 700 kroner. Med forskjellige prisguider, og et kjapt besøk innom de største elektronikkjedene finner jeg ingen ting som er i nærheten av denne prisen. Er det bare noen som samarbeider for å prøve å få meg til å sette ned prisen? Er det noen som kan fortelle meg hvor de selger det til den prisen? Vil i så fall bli litt lei meg også, for å gå ned særlig mye mer i pris er ikke aktuelt :/ På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det noen som kan fortelle meg hvor de selger det til den prisen? Vil i så fall bli litt lei meg også, for å gå ned særlig mye mer i pris er ikke aktuelt :/ Tipper det er noen som prøver seg, finner den billigst hos JP til 4300. Du kan jo spørre dem hvor den selges så billig...? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Den første fikk bare beskjed om at det var uaktuelt å selge til den prisen han var frekk nok til å foreslå, den andre mailadressa bouncet tilbake... Men tenkte jo det kunne være noe i det, siden de oppga tilnærmet samme pris. Lenke til kommentar
se# Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Å påstå en nypris uten å legge med en link virker jo useriøst. Akams prisguide sier vel 4100 som billigste, Kelko vel 4200. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er nok bare en person som sender fra to mailer for å presse ned prisen. 4119,- er billigste pris jeg finner, fra pixmania Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, var også billigste jeg fant. og jeg har aldri rådet noen til å handle der. men naturligvis like trygt som å handle privat. bare hakket dyrere. jeg tenkte også at det var førstemann som var frekk nok til å skrive fra annen adresse, men skrivemåten passer ikke helt. da burde i alle fall prisen være god nok. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå