unified86 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei. Noen der ute som har erfaringer med å handle fra nettbuttikken Pro-direct soccer(www.prodirectsoccer.com)? De lokker meg med veldig bra priser, og de trekker fra den engelske momsen når de sender til utlandet. Frakprisene er litt stive, og moms og forollingsgebyr kan komme i tilleg, men det er likevel lukrativt å handle derfra. Håper på noen svar Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Litt sent svar kanskje, men jeg har gode erfaringer fra prodirect. Som alltid når man bestiller fra utlandet så blir det litt ekstra i frakt. Men du tjener på det. Spesielt på keeperhansker der man kunne kjøpe 5 par for samme prisen som 1 par i Norge. Ikke vær redd for å bestille derfra. Du får det du bestiller Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg også har veldig gode erfaringer med Prodirect Veldig billige sko, og helt grei pris på frakt. En kompis av meg måtte betale for toll en gang, mens jeg og noen andre ikke måtte Tror dem som må betale for toll har veldig mye uflaks Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Jeg handlet derfra nå, og er veldig fornøyd. Jeg fikk fortollingsgebyr, moms og frakt. Men det likevel 25% billigere enn i Norge. Skoene er som forventet. All good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå