Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei Kjøpte pc fra komplett i forrige uke, den var helt grei å sånn men når jeg skal spille CSS via Steam så kommer jeg inn og finner en surver og velger enten T eller CT, men etter bare få sekunder kuttes hele nettverket hjemme. jeg har prøvd alt med åpning av porter på router og på brannmur så det er ikke det som er problemet. men tror det er noe som er på pcen. men jeg vet ikke hva. begynner og bli litt lei etter flere timer med feilsøking, i hverste fall reinnstalere Win7 . hvis ikke dette går så blir det returnering av dataen. tusen takk for svar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! En tråd er nok. Innleggene i denne tråden har blitt flettet inn i tråden du opprettet 17 minutter tidligere. Denne tråden har blitt rapportert og vil bli slettet. Hvis du er uenig i dette så send meg en personlig melding eller ta kontakt med en annen veileder/moderator. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg