Hunti Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hva slags, gjerne si nøyaktig hvilken, parfyme dere liker best på gutter/unge menn i alderen 18-19 år Endret 7. mars 2010 av Hunti Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Det kommer jo helt ann på personen. Forskjellige personer passer til forskjellige parfymer, pga. kroppslukt osvosv... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Så klart er det det, men det er da ikke helt umulig å peke ut noen parfymer? 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Det er ikke mange jenter som frekventerer mote og velvære. Jeg tror du får bedre respons i OT-baren o.l. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Som sagt; kommer an på personen, kroppslukt o.l. Men når det er nevnt er jeg veldig svak for Hugo Boss Boss, og Hugo Boss Energise. OMG, Energise er nydelig! Sikkert mange andre også, men jeg vet ikke navn. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Går ikke an å la være å nevne Armanis Acqua Di Gio her. Den er kanskje den aller beste parfymen jeg kjenner til, men det er stadig flere og flere som bruker den. Det er en veldig "lys" og lett gjenkjennelig lukt. Dessverre blir den brukt av omtrent hele Norge Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Har selv fått svært gode tilbakemeldinger på Jean Paul Gaultier. Det er en parfyme som de fleste jenter synes er god og mange liker at jeg bruker deres "favoritt-parfyme". Denne er dog ganske dyr, som all kosmetikk vanligvis er, ror den koster nærmere 600kr for 75 cl. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Har selv fått svært gode tilbakemeldinger på Jean Paul Gaultier. Det er en parfyme som de fleste jenter synes er god og mange liker at jeg bruker deres "favoritt-parfyme". Denne er dog ganske dyr, som all kosmetikk vanligvis er, ror den koster nærmere 600kr for 75 cl. har den 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Ugh, så kjedelige parfymer folk her bruker... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Enig, de jeg har stående, med noen skvetter i et par av de er: * Tokyo by Kenzo * Gucci by Gucci * Burberry the Beat Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Har noen her prøvd Davidoff adventure? Jeg kjøpte en svær oransje flaske med det, men har ikke brukt den så utrolig mye. Den er litt for sommerslig for det nåværende klimaet. Tror den blir en slager hos meg når våren/sommeren begynner Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Ugh, så kjedelige parfymer folk her bruker... kom gjerne med forslag 1 Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Dolce sin 'The One', perfekt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå