Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Tusen takk for så mye informasjon, har allerede prøvd noe av det så her kommer svar og spørsmål: Ruter : Alt som du sa der er prøvd Pc: - Hvordan slår jeg av strømstyringen? -Skal prøve og avinstallere dette senere har det en effekt tror du? -Nyeste drivere er innstalert -Det er bare STEAM og det er bare MIN pc som har dette problemet. steam: - Alt er gjort der ja desverre har ingen ting av dette fungert så jeg får se om dette går, har lest nesten lest 200 poster om dette problemet men ingen ting fungerer men takk uansett Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Siden du har lagt opp CSS nå, kan du jo prøve og BF BC2. Det er artig spill Synd CSS karrieren din er over da, men BF BC2 som er inn nå Lenke til kommentar
ryback Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Du skriver at PC'en din mister kontakt med nettet (rødt kryss som går over i gul trekant). Jeg ville testet med en annen driver til nettverkskortet og hvis ikke det hjelper - et annet nettverkskort. Det har de fleste liggende, hvis ikke så koster det en hundrelapp. Endret 12. mars 2010 av ryback Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 På dette forumet verdsetter vi høflighet, saklighet og hjelpsomhet. 1 innlegg som ikke var helt i nærheten av dette er slettet. Send meg en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Takk for svar alle sammen, men jeg har ikke klart å finne ut hva som er problemet men vi leter forsatt... så håper jeg får det i stand innen TG Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 På dette forumet verdsetter vi høflighet, saklighet og hjelpsomhet. 1 innlegg som ikke var helt i nærheten av dette er slettet. Send meg en PM om det skulle være noe. hehe... Når en tråd er i stil med amerikanere som saksøkere mikrobølgeovnprodusenten, fordi katta døde da de puttet den i microen, så høster man jo noe... nok sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå