Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei Kjøpte pc fra komplett i forrige uke, den var helt grei å sånn men når jeg skal spille CSS via Steam så kommer jeg inn og finner en surver og velger enten T eller CT, men etter bare få sekunder kuttes hele nettverket hjemme. jeg har prøvd alt med åpning av porter på router og på brannmur så det er ikke det som er problemet. men tror det er noe som er på pcen. men jeg vet ikke hva. begynner og bli litt lei etter flere timer med feilsøking, i hverste fall reinnstalere Win7 . hvis ikke dette går så blir det returnering av dataen. tusen takk for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bruker du den nyeste STEAM klienten da? Jeg kjører Windows 7 Ultimate 64bit og Windows 7 Pro 32bit med STEAM uten problemer. Spiller ikke CSS, men Napoleon - Total War, Empire - Total War, Rome - Total war etc. Har aldri hatt problemer med steam, men lastet ned nyeste klient rett fra hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Litt drastisk og returnere hele dataen uten å vite hva problemet egentlig er ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Mente ikke direkte RETURNERING da men lissom til reparasjon men du har ikke noen tips da istedet for og kommentere negatift takk! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 kan du linke ? jeg tok bare den fra forsiden på steam jeg men tusen takk Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi Denne har jeg brukt (eller bruker er mer riktig) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 det er den jeg har brukt å men, det kommer opp en feil melding om at den ikke er kompatibel med ett eller annet Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må være at steam klienten sliter med noe annet du har installert på pcen da. Jeg har ikke opplevd noe trøbbel. Installerte Steam klienten på en av pcene mine forrige uke. Og spillene funker som bare det. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva mener du med kuttes hele nettverket?? Mister maskinen kontakt med router eller er det bare CSS det gjelder? Og kjører du brannmur både i router og pc på en gang? Hvis så er tilfelle så kan det føre til snodige feil uten at jeg skal påstå at det er tilfelle her. Brannmuren i routeren din skal være tilstrekkelig beskyttelse. Du kan kjøre en test med Shields Up på www.grc.com for å sjekke brannmuren i routeren din. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 det kuttes, får et rødt kryss nederst i høyre hjørne og så går den over til en gul trekant, deretter må jeg bare vente til den kommer til normalt igjen, og alle andre som er koblet på dette nettet mister og internettet aner ikke hva jeg skal gjøre har prøvd og reinnstalere steam og css men det hjelper ikke :/ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 har slettet alt jeg tror den sliter med men det fungerer forsatt ikke begynner og bli litt desperat her! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! En tråd er nok. Innleggene i den identiske tråden du opprettet 17 minutter etter denne har blitt flyttet hit, og den andre tråden vil bli rapportert og slettet. Hvis du er uenig i dette så send meg en personlig melding eller ta kontakt med en annen veileder/moderator. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvis alle mister kontakten så ville jeg tatt en nærmere kikk på routeren. Evt sjekk om det finnes en firmware oppgradering til den og installert den. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er ikke tilfeldigvis en 3com ruter? Jeg hadde et slikt problem for et par år siden, at dett forbindelsen ble brutt til stadighet. endte med at jeg byttet ruteren. Det kan også være dårlig kontakt eller noe med selve nettkortet i pcen din da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det er en speedtouch ruter og og en Apple tråløs boks jeg bruker stadart lan inngangen på hovedkortet mitt jeg,MSI 770-C45 Socket AM3 kansje den er ødelagt ? men jeg vet ikke alså faren min sier at det kan være noe på pcen som gjør det. men han er ikke sikker mine kamerater med Win 7 har ikke hatt noen problemer med dette når de har vært på lan hos meg så der er jeg ikke helt sikker . Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvis dette kun gjelder din maskin så ser jeg at steam er et skikkelig tvilsomt program, et enkelt søk på google får opp hundrevis av linker med resultat steam krasjer i alle mulige varianter. Jeg foreslår at du undersøker dette nærmere. Antar det finnes egne forum for dette siden problemet er så utbredt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 ok takk,men er det noen andre typer programmer som jeg kan bruke til og kjøre Css eller burde jeg bare legge opp cs hvis jeg ikke finner en løsning man takk for svar anyways Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Nå har jeg lest mellom 100 sider med forum overalt men ingen har løsningen, så hvis ikke faren min fikser det i morra legger jeg opp CSS desverre da kommer nok Clanen til og klikke men det det samme Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Er det ikke noen som har en mulig het til og gi meg tips? begynner og bli desperat Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette kan vel være en million årsaker, så man må nesten bare begynne i den ene enden. Strømstyring kan kutte strømmen til nettverkskort/plugg i maskinen, brannmur kan blokkere ett eller annet, kanskje steam må legges til i brannmuren, kanskje innstillinger i router er feil, kanskje for mange bruker samme kanal osv osv. Start med router: -Oppdater firmware -Sett den til å bruke et nett (ikke mixed) normalt G eller N (etter hva du har). -Sjekk om det er mange på samme kanal, velg den mest ledige av normalt 1, 6, eller 11 PC: -Slå av strømstyringen, slik at du vet at nettverkskort eller plugg får nok strøm -Avinnstaller adobe reader hvis du har det -Hent og innstaller siste drivere til kort/plugg hvis du ikke har det -Prøv med andre pcer og andre programmer og se om det KUN er steam, og KUN din PC Steam: -Avinnstaller klient du har. -Fjern rester i register, mapper, snarveier osv -Hent ned og innstaller siste versjon til riktig OS/bit Nettleverandør: -Be dem logge linja noen dager og se om feilen ligger hos dem -Har selv utstyr som krever en fast ip adresse, kan jo forsøke det en dag eller to og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå