dan83 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Noen meninger om dette bilde her? Blir det for kjedelig kanskje? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, det blir nok litt kjedelig. Mangler på en måte et motiv. Liker linjene i ørkensanden. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 En liten gresstua i front ville sett bra ut (mulig det ikke blomstrer så mye der da).. Litt kjedelig, men ellers fint Lenke til kommentar
Suic Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Syntes det var pent Men lurer fæææææææææælt på hvor du har tatt alle dissa bildene av ørken henne! (?) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Norge? Bildene er fra Futereventura, kanari øyene:) Nærmere sagt, corralejo national park! Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Når jeg så emnetittelen, hadde jeg forventet noe litt mer kontrastfullt og dramatisk. Dette ble nok litt kjedelig, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå