siDDis Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 eg kjøpte dette kabinettet http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...l=&view=support problemet er at eg ikke får av front dekselet eller sideplaten fordi, det er festet med UNORMALE skruer. Dette var nå ingen problem med det 3 år gamle kabinettet mitt Hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Står i testen på Hardware at det er skrueløst design, slik som Chieftec. Da skulle det vel teoretisk være mulig å åpne det uten å skru, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Vel. Jeg har samme kabinett, og må si at det er ikke mange merkelige skruer her. Sideplatene er festet bak med 2 stk standard skruer. Skrur du ut disse er det bare å trekke sideplaten ut. Frontdekselet kan du løse fra når du har tatt ut den ene sideplaten. Dekselet er nemlig festet med noen clips på innsiden. Ellers er go kabinettet meget greit med at disker, cd-rom osv festes på egne skinner som bare kan klemmes på - du trenger ikke en eneste skrue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå