Raixon Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har bygd meg en pc, med Ati Radeon 5850, som ska støtte directx 11. og har windows 7 (ikkje heilt lovlig versjon da men men poenge mitt er at det står at eg berre har directx 10? så korleis kan eg få tak i 11? er det sånn at den berre følger med når ein kjøper win 7? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 DX11 Har man kun om spillet støtter teknologien, noe det til nå bare er en håndfull spill som støtter. Men det kommer vel flere ettervert... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Sikker på at du ikke har DX11? Trodde det var standard i Win7? Det er ikke noe forskjell på en Win7 som du kjøper eller en som du laster ned. Har du på Automatiske oppdateringer? EDIT: Gå inn på kjør og skriv DXDIAG Hva står det da? Endret 7. mars 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Raixon Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Okai, eg fant det ut:D eg hadde det visst Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå