Gå til innhold

Chanels Allure Sport bra?


Anbefalte innlegg

Heisann! Har hørt at denne parfymen er bra, men de hadde den ikke på parfymeriet der jeg bor. Får også dårlige resultater når jeg googler den. Har noen her prøvd den/har den, så de kan fortelle om den er god eller ikke? :)

En ting til, jeg vet om parfymeri.no, blivakker.no og dutyfree.no, hvilke andre gode parfyme nettbutikker har vi?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker den på sommeren og er veldig glad i den. På denne tiden av året bruker jeg Chanel Allure.

 

Aldri kjøp en parfyme uten å ha testet den på huden først, forresten. Parfymer lukter forskjellig på alle mennesker, og duften forandrer seg også etterhvert som den varmes opp på kroppen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg bruker den på sommeren og er veldig glad i den. På denne tiden av året bruker jeg Chanel Allure.

 

Aldri kjøp en parfyme uten å ha testet den på huden først, forresten. Parfymer lukter forskjellig på alle mennesker, og duften forandrer seg også etterhvert som den varmes opp på kroppen.

 

Ja vil lukte på den først, men hvilke butikker (og nettbutikker) har den i Norge? :)

Lenke til kommentar

Jeg har den store varianten som man får kjøpt på Color Line (tror jeg?)

Fikk den i konfirmasjonsgave for 2 år siden, den har enda ikke gått tom til tross for daglig bruk om våren/sommeren. Personlig syntes jeg den er helt ok, har bedre parfymer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...