Star Fox Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har tenkt å kjøpe meg en bil ganske snart, til en rundt 100 000 kroner, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Har likevel noen "krav" til hvordan bilen skal være. * 4 dører + bagasjerom (kombi, sedan eller stasjonsvogn?) * ikke svenske eller franske bilmerker ei heller BMW * helst diesel, men det er ikke så viktig * A/C er for øvrig også fint * bør kunne klare bakker uten at man skal være redd for at den skal begynne å trille bakover XD Så tja, noen forslag? Er ganske fersk når det kommer til biler, så vær snill med meg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skoda Octavia gir mye bil for pengene i denne prisklassen Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei hei. Les denne artikkelen. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Passat 1,9 TDI 4-Motion stiller til alle dine krav. Pen og se på er den og, hvertfall modellene mellom 99- 2003 Ligger vel rundt drøye 100k. Comfortline eller Highline er penest. Ford Mondeo modellene er vel ca det prisnivået de å, om du velger en som er noen år gammel. Du har jo Audi A6 og A4 også, men der skal det mer til å finne en fin til 100k. Mercedes Benz C180 STV og E2XX STV er kanskje aktuelle de og. Det er hvertfall noen av de som kan være aktuelle, noen av dem ligger kanskje litt over 100k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå