kotox Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 På alle spill, så begynner de å hakke etter en viss tid, så blir de "Normale" igjen inntil det skjer igjen etter noen minutter. Har prøvd på forskjellige harddisker... Når jeg sier den hakker, så er det sopm om noe annet kjører på pc'en og krever ALT av krefter, så da hakker spillet og lyden. Hva kan være galt? Kan diskene sjekkes på noen måte? Håper på svar! Mvh Kotox Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fyr opp HijackThis og post loggen så kan jeg eller noen andre lure individer her ta en titt og se om det er noe spesifikt der å sette fingern på Du kan jo forsøke å kjøre oppgavebehandlingen og avslutte en del ting og tang der og se om det blir noe bedre da... Åja, og selvsagt; Sjekk temperatur på cpu og gpu, diskplass og så videre. Og post gjerne hva slags pc du har og hva som er inni den Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Specs på pcn? Hvilket spill er det? Funker pcn glatt på andre spill? Informasjon er du snill Lenke til kommentar
kotox Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Som sagt, på alle spill Pc'en i seg selv er bra. 6GB ram, 64Bit Win7 Ultimate, 3GHz Dual core processor. Nvidia Geforce 8800GTS Er nok noe som ikke er som det skal, specs skal være bra. Kompis har en litt dårligere pc og alt fungerer der... Lenke til kommentar
kotox Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan bruker jeg hijackthis, og hva info trenger du? Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Som sagt, på alle spill Pc'en i seg selv er bra. 6GB ram, 64Bit Win7 Ultimate, 3GHz Dual core processor. Nvidia Geforce 8800GTS Er nok noe som ikke er som det skal, specs skal være bra. Kompis har en litt dårligere pc og alt fungerer der... Og hvilken spill er det snakk om? Lenke til kommentar
kotox Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Hmm, det er så mangt. alt fra gammelt til nytt. Battlefield, need for speed etc... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Trenger mer info. Hvor lang tid tar det før det begynner å hakke, og hvor lenge holder det på. Like lenge på alle spill. Driverversjon til skjermkort, lydkort? Har du sjekket prosessoversikt med ctrl + alt + del for å se minnebruk? Oppstod problemet rett etter at du hadde installert noe spesielt? Får du rare farger på teksturene? Ren gjetting fra meg blir at du har installert noe som gjør at problemet oppstår. Høres ikke ut som defekt RAM, men det ser du på minnebruket, ødelagte teksturer, BSOD osv. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dette kan forresten også skje om skjermkortdriven må gjennopprettes, du kan sjekke dette via adminstrative verktøy, hendelseliste. Siden det er snakk om et 8xxx kort her så tror jeg nesten jeg må skuffe deg og fortelle deg at det kan være snakk om skjermkortets siste levedager. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Oppgave behandling som sagt, sjekke for virus og spyware... Lenke til kommentar
kotox Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Fyr opp HijackThis og post loggen så kan jeg eller noen andre lure individer her ta en titt og se om det er noe spesifikt der å sette fingern på Du kan jo forsøke å kjøre oppgavebehandlingen og avslutte en del ting og tang der og se om det blir noe bedre da... Åja, og selvsagt; Sjekk temperatur på cpu og gpu, diskplass og så videre. Og post gjerne hva slags pc du har og hva som er inni den Kan du forklare meg hvordan å bruke hijackthis og hva du trenger? Ellers tviler jeg på det er skjermkortet da det kun er 3 år gammelt og dette gjelder for gamle gamle gamle spill også. Vanskelig si akkurat når det skjer i hvert spill, men skjer i alle spill, så vil tro det er noe hardwarefeil? kanskje? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det finnes ingenting som heter "kun" i dataverden! 3 år kan være splitter nytt, eller eldgammelt! Hadde et 9800GTX som røk etter 6 mnd xD En trasistor datt av, og når jeg skulle lodde selv... ja da ble det mange hull i kortet :D Du laster ned Hijackthis og kjører det, så lagrer du en logg på slutten og adder den her Er ikke værre Dette kan foresten også være et temperatur problem! Siden du ikke har postet temperaturen på kortet ditt, kan du kanskje gjøre det og Om du ikke har vasktet/tørket støv inni PCen på 3 år er det også veldig sansynlig... Alt over 70-80 grader på et skjermkort er ikke bra! Jo lavere jo bedre seff Lenke til kommentar
kotox Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Det finnes ingenting som heter "kun" i dataverden! 3 år kan være splitter nytt, eller eldgammelt! Hadde et 9800GTX som røk etter 6 mnd xD En trasistor datt av, og når jeg skulle lodde selv... ja da ble det mange hull i kortet :D Du laster ned Hijackthis og kjører det, så lagrer du en logg på slutten og adder den her Er ikke værre Dette kan foresten også være et temperatur problem! Siden du ikke har postet temperaturen på kortet ditt, kan du kanskje gjøre det og Om du ikke har vasktet/tørket støv inni PCen på 3 år er det også veldig sansynlig... Alt over 70-80 grader på et skjermkort er ikke bra! Jo lavere jo bedre seff jeg valgte å scanne og save log, men tekstfilen blir bare tom. hvordan kopierer jeg eller lagrer loggen? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Huff, jeg har ikke hatt problemer med PCen på veldig lenge og ikke brukt HJT, så husker helt ærlig ikke alt! Men google er en fantastisk bil Ikke fokuser for mye på dette før du har fått testet temperaturen... Det er den vanligste årsaken! Lenke til kommentar
kotox Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Huff, jeg har ikke hatt problemer med PCen på veldig lenge og ikke brukt HJT, så husker helt ærlig ikke alt! Men google er en fantastisk bil Ikke fokuser for mye på dette før du har fått testet temperaturen... Det er den vanligste årsaken! Og teste temperaturen gjøres hvordan? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Huff, jeg har ikke hatt problemer med PCen på veldig lenge og ikke brukt HJT, så husker helt ærlig ikke alt! Men google er en fantastisk bil Ikke fokuser for mye på dette før du har fått testet temperaturen... Det er den vanligste årsaken! Og teste temperaturen gjøres hvordan? Få tak i Everest. Dette er IKKE et gratis program, så hvordan du løser dette legger jeg meg IKKE oppi Everest viser deg temperaturer/spenninger og viftehastigheter på samtlige komkonenter i real-time! Når du har det, kan jeg forklare hvordan det stilles inn, og woilah! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har du husket å rulle tilbake driveren? nVidia har hatt problemer med nyeste driver som forårsaker overoppheting av skjermkortene. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har du husket å rulle tilbake driveren? nVidia har hatt problemer med nyeste driver som forårsaker overoppheting av skjermkortene. Hvorfor ikke bare bruke RivaTuner og skru opp vifta? :S Lenke til kommentar
kotox Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Har du husket å rulle tilbake driveren? nVidia har hatt problemer med nyeste driver som forårsaker overoppheting av skjermkortene. Hvorfor ikke bare bruke RivaTuner og skru opp vifta? :S Everest skaffet. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå