Gå til innhold

Boikott Peppes Pizza!


Anbefalte innlegg

Dessuten har Peppes en stor mengde kunder som ikke er misfornøyde med produktet deres.

Ja dette stemmer. Men de har også en stor mengde kunder, som ikke skjønner hvorfor den ikke smaker like bra som den gjorde en gang i tiden.

 

Det er mulig. Bare synd for dere at Peppes tjener mer på å gjøre dagens kunder fornøyde enn gårsdagens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten har Peppes en stor mengde kunder som ikke er misfornøyde med produktet deres.

Ja dette stemmer. Men de har også en stor mengde kunder, som ikke skjønner hvorfor den ikke smaker like bra som den gjorde en gang i tiden.

 

Det er mulig. Bare synd for dere at Peppes tjener mer på å gjøre dagens kunder fornøyde enn gårsdagens.

Ja det er synd. Det er én av grunnene til at folk må boikotte dem.

Lenke til kommentar

Men her er det nok en gang synd for deg at du umulig får en betydelig mengde med kunder til å boikotte noe med smak og pris som argument. Om de er mer eller mindre faste kunder hos Peppes Pizza har de nemlig allerede avgitt sin stemme med tanke på smak og pris..

 

Dette reflekteres i at du har tiltrukket deg fattige 20 medlemmer i facebook-gruppen.

Lenke til kommentar

Greit, vi har forstått at du synes antallet er lavt. Men jeg forventet ikke flere hundre mennesker første dagen. Dette er noe som må bygge seg opp over lengre tid. Jeg er fornøyd med at 20 har meldt seg inn, jeg er optimistisk, mens du er det motsatte.

 

Og hvis du tror det krever hele Norge for at Peppes skal høre på kritikk tar du feil. Er kritikken god og flere står bak den så betyr det noe. jeg vet du tror motsatt, av en eller annen grunn.

 

Man trenger ikke kvantitet for å gjøre kritikk gyldig. Det gjelder bare å bli sett, og stole på kvaliteten i kritikken.

 

Min erfaring er at det skal ikke mange mennesker til for å få de store firmaene til å innse hva de gjør feil. Dette har historien bevist flere ganger. En av verdens største sykkellås produsenter bestemte seg for å trekke tilbake sin nye lås, etter at en bruker lagde en video av hvordan man kunne åpne den med en penn, på under 30 sekunder.

 

Det er selvsagt litt mye å håpe på at vi får like effektivt resultat av boikotten, men å si at det er nytteløst ikke vil gi resultater er langt fra virkeligheten.

Lenke til kommentar
Dessuten har Peppes en stor mengde kunder som ikke er misfornøyde med produktet deres.

Ja dette stemmer. Men de har også en stor mengde kunder, som ikke skjønner hvorfor den ikke smaker like bra som den gjorde en gang i tiden.

 

Det er mulig. Bare synd for dere at Peppes tjener mer på å gjøre dagens kunder fornøyde enn gårsdagens.

Ja det er synd. Det er én av grunnene til at folk må boikotte dem.

 

Du må jo skjønne hvordan enkel markedsøkonomi fungerer.. Om dem kan tjene penger på dette, så sier det seg selv at dem vil gjøre det. Et selskap er interesert i en ting, å tjene penger! Så kan du gjerne si, ja dem vil kun tjene penger, er ikke opptatt av kvalitet. Vel, dette er og feil, for at dem skal tjene penger, er det viktig med kunder, noe dem har mange av.. Om dem senker prisene, tjener dem ikke like mye pr pizza, men vil kanskje selge flere pizza. Dette er noe man må se på i balanse. Mener nå jeg. Dessvære er kloden i konstant utvikling, og jeg TVILER på at peppes noen gang kommer til å senke prisene uansett hvor mange medlemmer du får. Netopp fordi du ikke når alle som spiser pizza. Alle vil jo spise biligere, men ingen blir å slutte å spise der, eller isåfall kun et fåtall.. Men for all del, den som intet våger intet vinner.. Jeg sier bare min mening om saken.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan si til dem som synes peppes er god, kom dere ut av godstolen og opplev mer enn kun de som leverer pizza på døra. Når jeg tenker meg om så er vel det de samme menneskene som liker peppes som også liker grandiosa, så noen vits å diskutere kvalitet og smak utgår vel eller?!

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan si til dem som synes peppes er god, kom dere ut av godstolen og opplev mer enn kun de som leverer pizza på døra. Når jeg tenker meg om så er vel det de samme menneskene som liker peppes som også liker grandiosa, så noen vits å diskutere kvalitet og smak utgår vel eller?!

 

Du har tydeligvis ikke forstått noenting av hva denne tråden handler om?

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan si til dem som synes peppes er god, kom dere ut av godstolen og opplev mer enn kun de som leverer pizza på døra. Når jeg tenker meg om så er vel det de samme menneskene som liker peppes som også liker grandiosa, så noen vits å diskutere kvalitet og smak utgår vel eller?!

 

Og det er din mening. Det gir ingen grunn til at vi andre ikke skal gå på Peppes.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken, folkens. Noen liker det, noen gjør det ikke.

 

Og med tanke på hvor stort Peppes faktisk er, vil jeg tro at svært mange liker det. Og svært mange liker Grandiosa også.

Er det noe galt med det? Nei, langt ifra. Du er ikke noe bedre menneske bare fordi du foretrekker å spise på 5-stjerners restauranter mens du sipper vin og hører på klassisk musikk.

Lenke til kommentar

Facebookgruppen teller ikke mer enn 30 medlemmer pr nå, så er nok ikke en spesielt viktig fanesak for de fleste nordmenn å boikotte Peppes.

 

Trådstarter og alle oss andre får bare innse at vi har forskjellig smak. Om alle skulle boikottet og laget protestgrupper mot mat de ikke liker og/eller mat man synes er for dyr... da hadde det vært mye mer søppel på Facebook enn det allerede er :)

Lenke til kommentar

Boikott blir feil, det er jeg enig i, men dem kunne sikkert vært flinkere å informere at dem har verdens dyreste frossenpizza.. Peppes kunne f.eks. reklamert med at dem og har verdens beste frossenpizza?! Og dem som liker peppes bryr seg tydeligvis ikke om pris, så dette ville sikkert vært et greit fremstøt.

 

Joda, vi har forskjellig smak, men problemet mitt er at nesten enhver pizzarestaurant lager bedre enn Peppes. Jeg er som sagt ikke for noen boikott da jeg mener markedet styrer, men jeg mener og at regler for åpenhet om frossenpizza er viktig så de som ønsker "fersk" pizza kan få det..

Lenke til kommentar

Boikott blir feil, det er jeg enig i, men dem kunne sikkert vært flinkere å informere at dem har verdens dyreste frossenpizza.. Peppes kunne f.eks. reklamert med at dem og har verdens beste frossenpizza?! Og dem som liker peppes bryr seg tydeligvis ikke om pris, så dette ville sikkert vært et greit fremstøt.

 

Joda, vi har forskjellig smak, men problemet mitt er at nesten enhver pizzarestaurant lager bedre enn Peppes. Jeg er som sagt ikke for noen boikott da jeg mener markedet styrer, men jeg mener og at regler for åpenhet om frossenpizza er viktig så de som ønsker "fersk" pizza kan få det..

 

Det er vel en definisjonssak. Det blir jo ikke det samme som grandiosa? Da bunnen er ferdigstekt, og fyllet et pålagt når du steker dem? Her får du en bunn som ikke er stekt, som er som en vilken som helst vanlig deig, med fyll som er ferskt, der bunnen og fyllet blir stekt på stedet istedenfor på forhånd. Selv om vi får bunne uhevet og frossen, betyr jo ikke det at pizzaen er en frosenpizza? Er ialefall min definisjon.

Selv om bygger en egen bil av masseproduserte deler, er ikke bilen masseprodusert, er den? Men det spiller ingen rolle for min del, folk får spise det dem vil for min del =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...