Zyko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei Da mitt nåværende hovedkort (Asus P5N32-E SLI) har tatt kvelden, trenger jeg et nytt. Er det ett kort der ute som er spesielt bra til denne sokkelen? Vil gjerne ha et kort som overklokker stabilt og bra. Specs for resten av maskinen: CPU: Intel Q6600. RAM: OCZ 2x1GB. GPU: 8800GTX. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vet ikke om det er relevant for deg, men er vell verdt å nevnes. Om du har Windows OEM må du kjøpe et nytt Hovedkort med samme merke og spesifikasjoner om din nåværende OEM produktnøkkel skal være gyldig. Ellers kan det også være fint om du kune oppgitt en prisgrense. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, har ikke OEM versjon av Windows. Og har en prisgrense på rundt tusenlappen. Men tror jeg har funnet det jeg ser etter. http://www.hardware.no/artikler/asus_p5q_deluxe/51835/6 Virker som et bra overklokkingskort, og det koster ikke alt for mye (950,- hos netonet). Men hvis det er noen bedre forsalg, kom gjerne med innspill. Bestiller nok ikke før i morgen uansett. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ASUS P5Q serien eller Gigabyte sine EP45... Bare velg det som har featursene du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå