Gjest jente19 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei:) Jeg er en ganske stille jente egentlig, og blir ofte beskrevet som "søt og uskyldig" noe jeg egentlig trives ganske godt med.... De siste månedene nå, har jeg hatt to gutter som jeg har blitt med hjem bare for å ha sex. av BEGGE to fikk jeg hvisket inn i øret "grisejente!" akkurat der og da tenkte jeg ikke så mye over det... bare fortsatte med mitt.... Men så tenker jeg nå da, det er kanskje ganske negativt? jeg vil heller ha det "søte" ryktet enn hun gutte-jenta.... Gjør det meg mindre "feminin" at jeg tar så mye initiativ? :S Lenke til kommentar
Gjest heppen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 neida.. kom gjerne hit også binitiativtakere er bare bra.. og husk, det viktigste er at du selv har det gøy og ikke angrer.. Lenke til kommentar
Gjest jente19 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 hmm.... fordi på kvelden så virker det som de liker at jeg er litt stille, smiler og ler mye... de gjør liksom alt de kan for å sjarmere meg, og da tenkte jeg kanskje at det blir litt feil at jeg plutselig er såpass med i senga:P jeg koser meg alltid:) Har aldri skjedd at de ikke har sendt meg en SMS eller kontaktet meg etterpå, så jeg syntes egentlig bare at det er litt gøy. vil bare ikke ha feil rykte på meg:P Lenke til kommentar
Gjest heppen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Rykte smychte.. bare si til dem det gjelder at det blir faen ikke noe mere på dem hvis de er ute og slenger med kjeften og vit at jo mere med du er i senga, jo mere vill blir dem etter deg.. dessuten er det ikke noe som er bedre enn ei jente som virker søt og uskyldig som viser seg å være et kåt monster bare husk at det er ganske intime greier sex, du har pikk inni munnen din og det er en spesiell situasjon som man ikke deler med de fleste man ser.. så så lenge du er noenlunde "kresen" er det ingen fare.. Lenke til kommentar
Gjest heppen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 og forresten... nei det gjør deg langt fra mindre feminin.. etter min mening er en lite feminin jente ei som ikke bruker noen form for sminke/smykker og kler seg lite kvinnelig.. f.eks skulle jeg på date med ei en gang for noen år siden og da hun dukket opp i ei stygg joggebukse og en genser med bilde av en rapende Homer Simpson fant jeg ut at hun neppe var den rette for meg.. 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Grisejente Är det något romantiskt att viska till en tjej? Själv bryr jag mig inte om jag hade haft en flickvän som var "horig". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg